Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Nicolait804

Football Manager tråden

Recommended Posts

Nyeng

Hvordan er træningen - er der tale om for tung træning, så de bliver overbelastet?

Nyeng - du er vel ikke en slavepisker? :-P

Altså jeg kan ikke afvise at jeg skruede op da spillerne underpræsterede. Men jeg skruede ned igen og flere af spillerne blev skadet allerede før de havde været på træningsbanen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nyeng

Nu har jeg prøvet at undgå spillere i startopstillingen der var under 92% i energi henover 3 kampe. Det fungerede ret godt og jeg fik kun en enkelt skade hos gamle Carsten Fredgaard. Men det handler nok mest om alder og et tæt kampprogram.

Desværre er det bare ret svært at undgå når man spiller 2. division med deltids- og amatørkontrakter. Det er jo ikke den vildeste bredde man har :D Men faktisk betød det at jeg blev tvunget til at bruge spillere som nok ellers ikke havde fået spilletid, og det resulterede i et par spillere der greb chancen spillede virkelig godt :gogo:

Men som forudset røg jeg også ud af pokalen med 0-1 mod Viborg efter forlænget spilletid, så nu får jeg lidt mere tid til hvil.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nicolait804

Nu har jeg prøvet at undgå spillere i startopstillingen der var under 92% i energi henover 3 kampe. Det fungerede ret godt og jeg fik kun en enkelt skade hos gamle Carsten Fredgaard. Men det handler nok mest om alder og et tæt kampprogram.

Desværre er det bare ret svært at undgå når man spiller 2. division med deltids- og amatørkontrakter. Det er jo ikke den vildeste bredde man har :D Men faktisk betød det at jeg blev tvunget til at bruge spillere som nok ellers ikke havde fået spilletid, og det resulterede i et par spillere der greb chancen spillede virkelig godt :gogo:

Men som forudset røg jeg også ud af pokalen med 0-1 mod Viborg efter forlænget spilletid, så nu får jeg lidt mere tid til hvil.

Carsten fredgaard - eksisterer han endnu? :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nyeng

Carsten fredgaard - eksisterer han endnu? :P

Det vidste jeg heller ikke :D Men når man spiller 2. div. opdager man en del glemte spillere. Allan Olesen, Kim Drejs og Christian Holst spiller faktisk også i Fremad Amager :)

Fredgaard har jeg selv hentet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites