Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Nicolait804

Football Manager tråden

Recommended Posts

Nicolait804
Hmm, nej dine save games skulle være med den gamle database, du kan hvis jeg husker rigtigt skifte til den nye

Nice, så er det vist lige som i gamle dage. Tak for det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nyeng

Okay, lidt dumt spørgsmål måske, men findes der uofficielle opdateringer til 2011? Altså jeg kan se at den seneste opdatering fra Steam hedder 11.3.0. Men kan man på nogen måde opdatere spillerdatabasen med 2011 udgaven :genert: Ikke nødvendigvis sprit ny, men bare nyere end 11.3.0 udgaven.

Nu har jeg afsluttet 3. sæson i FCK og skal ha' fundet en ny klub. Overvejer lidt Liverpool, hvis de fyrer træneren :gruble: De har altid været fede i managerspil, selvom det nok er 10 år siden jeg sidst har prøvet dem :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nyeng
Hmm, tænker du på mods til FM? eller opdatering som i fixes til spillet? for tror ikke der er nogen uofficielle.

Du kan dog altid finde databaser der er af ældre dato.

Men hvis nogen skulle være interesseret så er der i weekenden halv pris på FM2013 hvis nogen stadig ikke har fået købt det :D

Jeg tænkte egentlig bare lidt på en spilleropdatering af spillet. Men jeg går udfra at der ikke er blevet lavet nye efter 2012 udkom. Og jeg har jo den nyeste fra Steam.

Men det var nu også mere hvis jeg ville starte et nyt spil på et tidspunkt. Er jo ikke vild med 2013 og kommer nok ikke til at spille det.

Jeg er lige startet på 5. sæson i 2011 og der begynder spillet at "tilte" lidt. Nu vurderes spillere som Ronaldo og Messi til omkring 60 mill. og flere store stjerner koster kun 10-15 mill. selvom de kun er 26-28 år gamle. Lidt underligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LiverpoolFC
Jeg tænkte egentlig bare lidt på en spilleropdatering af spillet. Men jeg går udfra at der ikke er blevet lavet nye efter 2012 udkom. Og jeg har jo den nyeste fra Steam.

Men det var nu også mere hvis jeg ville starte et nyt spil på et tidspunkt. Er jo ikke vild med 2013 og kommer nok ikke til at spille det.

Jeg er lige startet på 5. sæson i 2011 og der begynder spillet at "tilte" lidt. Nu vurderes spillere som Ronaldo og Messi til omkring 60 mill. og flere store stjerner koster kun 10-15 mill. selvom de kun er 26-28 år gamle. Lidt underligt.

Hmm det oplevede jeg ikke i mit spil. Der er de store stjerne vildt dyre hele tiden og jeg er nu derude hvor der ikke længere findes "rigtige" spillere. Mener jeg er i år 2034 eller sådan noget (ja jeg kan godt li' at blive i det samme spil, og så bare skifte klub/landstrænerposition :D)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nyeng
Hmm det oplevede jeg ikke i mit spil. Der er de store stjerne vildt dyre hele tiden og jeg er nu derude hvor der ikke længere findes "rigtige" spillere. Mener jeg er i år 2034 eller sådan noget (ja jeg kan godt li' at blive i det samme spil, og så bare skifte klub/landstrænerposition :D)

Nu har jeg så lige åbnet spillet igen, og fik en besked om at mit bud på 82,5 mill. på Carlos Tevez var accepteret. Nej, jeg bød 8,5 mill for ham i går :lol: Neymar som stod til 15 mill i går, koster i dag 240 mill. Ved ikke hvad fanden der er sket, men det ser mere rigtig ud nu :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nyeng

Og i øvrigt er mit transferbudget vokset fra 60 mill. til 340 mill. henover natten :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LiverpoolFC

^det er ikke fordi du har ændret valuta vel? Ellers er det sgu da besynderligt :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nyeng
^det er ikke fordi du har ændret valuta vel? Ellers er det sgu da besynderligt :-D

Det tænkte jeg også et øjeblik. Men jeg har ikke ændret noget, og jeg ville også ha' set det. Det er virkelig mærkeligt :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
skvat_man76

Der er tilbud på fm13 på steam i dinne weekend. 50%...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites