Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Nicolait804

Football Manager tråden

Recommended Posts

Nicolait804

Hermed vores egen tråd om det fantastiske spil fm.

Jeg tænker man lige kunne præsentere hvilke hold man spiller med, hvem man har hentet, hvem man har solgt, gode kup, taktikker og den slags.

Selv er jeg gået igang med City. Jeg har spillet et par sæsoner efterhånden.

Jeg har ikke solgt så mange spillere, men jeg har hentet en del spillere.

Bl.a. kan jeg anbefale at kigge lidt på Connor Wickham, Zeli Ismail - de er begge kantspilere på henholdsvis venstre og højre kant og gør det rigtigt godt. De er begge unge spillere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Code71

Nu vi har tråden. Er der nogle af jer der er med i nogle af de managerspil der ligger online? Managerzone, Trophymanager eller feks Hattrick?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nyeng

Ja, det var måske mere egnet at ha' en tråd heroppe, istedet for dem nede i computerforummet.

Jeg startede op som manager for Chelsea. Det gik godt den første sæson, hvor jeg hentede Citys forspring og endte med at kunne ta' mesterskabet med uafgjort i sidste kamp. Tabte mens City vandt og jeg måtte nøjes med sølv :( Men vandt Cl.

Sæsonen efter havde jeg handlet for 1 milliard. Købte Marko Marin, Hulk, Neymar, Micah Richards, Leighton Baines, Walter Samuel, Pirlo, Andreas Laudrup og sikkert flere :D Men jeg kunne slet ikke få det til at fungere. Skiftede nok for meget mellem taktikkerne, fordi holdet egentlig var købt til at spille 4-3-3. Men det er bare en taktik der ALDRIG fungerer for mig.

Sagde op og overtog FCK i vinterpausen. Førte dem til mesterskab og har her i sommer købt en del spillere. Det største scoop er klart Anelka. Men har også hentet Silvestre, Mads Laudrup, Zidan og et par ukendte midtbanespillere der skuffer lidt. Overvejer at kigge på Christian P. Men han vil ha' så fandens meget i løn :rulle:

Med FCK har jeg også forsøgt med 4-3-3, med en ankermand foran forsvaret i Cl. Det fungerede ude mod Basel hvor jeg vandt 4-0. Men derefter har jeg valgt at holde mig til min perfekt indstillede 4-4-2, hvor det endda lykkedes at score 3 mål ude mod Arsenal...de scorede så 4 :rulle:

Jeg har kunne holde på Damen, så med ham og Anelka i front, har jeg vel det bedste angreb i Superligaens historie :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
skvat_man76

Er ikke selv lige kommet i gang med 2012. Men en af mine venner er, som har startet med Swansea.

Han har bl.a. købt:

Lucas Andersen: Skadet en del, men bliver virkelig god (til det niveau).

Okore: Han bliver god, købt efter et par sæsonner af Chealsea for en pæn sjat.

Det var lige dem jeg kan huske han har nævnt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LiverpoolFC

Jeg spiller stadig 2011 versionen, fordi jeg har gang i et ret langt spil med Liverpool. Tror lige pt. jeg er i 2024 sæsonen eller sådan noget. Det er meget sjovt at være nået der til hvor de fleste af spillerne er nogen som spillet selv laver. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Angra
Det er meget sjovt at være nået der til hvor de fleste af spillerne er nogen som spillet selv laver. :D

Det er det jeg finder mest kedeligt ved manager spil.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LiverpoolFC
Det er det jeg finder mest kedeligt ved manager spil.

Jeg kan nu meget godt li' det. Især fordi jeg har et rigtig godt scout system så jeg har det med at fange mange af de rigtig gode i en ung alder :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Angra
Jeg kan nu meget godt li' det. Især fordi jeg har et rigtig godt scout system så jeg har det med at fange mange af de rigtig gode i en ung alder :D

Det er heller ikke noget problem for mig at finde unge supertalenter. Syns bare det tager meget af spilleglæden at jeg ikke kender et øje. Kunne godt tænke mig der var en genoplivnings feature (eller noget i den stil), så der hele tiden blev ved med at være spillere fra den virkelige verden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LiverpoolFC
Det er heller ikke noget problem for mig at finde unge supertalenter. Syns bare det tager meget af spilleglæden at jeg ikke kender et øje. Kunne godt tænke mig der var en genoplivnings feature (eller noget i den stil), så der hele tiden blev ved med at være spillere fra den virkelige verden.

Jae okay, det generer nok ikke mig så meget, men kan godt se hvordan det kan være irriterende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nicolait804

Jeg kan aldrig huske hvordan det med egen avlsreglerne og PL og CL, og arbejdstilladelser. Jeg ville hente to spillere, kan ikke lige huske hvad de hed, den ene vist Victor Recoba - De er begge 16 år fra sydamerika. Jeg kan ikke få arbejdstilladelser til dem og jeg mener at erindre det er noget med at de ikke har spillet nok kampe. Hvis de når at fylde 17 eller 18 år, så tæller de ikke som egen avl vel?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites