Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Zan-Zari

Felix og hans far

Recommended Posts

Zan-Zari

Jeg kunne ikke lige lade være at kigge lidt rundt - for der er jo ofte sat spørgsmålstegn ved, hvem der rent faktisk er Felix' far. Og jeg læste det lige, lidt tilbage i Marie-tråden.

På det billede her, synes jeg INGEN tvivl der er, om at det ER Joachim.

Desuden, så kan et barn (somregel) ikke få kløft i hagen, hvis ikke en af forældrene har det - og det har hverken Alexandra eller Martin - men derimod både Felix, Nicholai og Joachim :D

Hvorfor har nogle mennesker kløft i hagen? | Illustreret Videnskab

post-9480-13940092951276_thumb.jpg

post-9480-13940092951472_thumb.jpg

post-9480-13940092951628_thumb.jpg

post-9480-13940092951811_thumb.jpg

post-9480-13940092952019_thumb.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
zembra1986

Jeg tror også helt sikkert hans far ER Joachim, han har da nogle træk fra hans far, omvendt synes jeg overhovedet ikke han ligner Martin Jørgensen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Chasi

Og så ligner lille Prins Henrik ham helt vildt, de to kan KUN være fra samme gener, altså!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
zembra1986

^^Men det er jo det samme med Frederik & mary, deres børn har også blå øjne, og Mary er mørkhåret og har brune øjne.:)

Jeg mener blå er den dominerende øjenfarve, så har den ene forældre blå øjne, så er der stor chance for at deres barn også får blå øjne.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
TurboMette
^^Men det er jo det samme med Frederik & mary, deres børn har også blå øjne, og Mary er mørkhåret og har brune øjne.:)

Jeg mener blå er den dominerende øjenfarve, så har den ene forældre blå øjne, så er der stor chance for at deres barn også får blå øjne.

Som oftest er det brun der er dominerende, og blå det vigende gen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
zembra1986
Som oftest er det brun der er dominerende, og blå det vigende gen.

Nå for søren, var ellers stensikker på det var omvendt, så er det da lidt mærkeligt at alle kronprinsparrets børn har blå øjne.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lækre Arne

Han er kommet til at ligne Joachim SÅ meget efterhånden, at al tvivl folk måtte have haft efterhånden må være forduftet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
livica

Uanset er det en tarvelig debat :boo:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
zembra1986
Når man tænker på at Alex er halv kineser, så synes jeg altså det er underligt at de på ingen måde ligner hende.

Det er jo de mørke gener, der plejer at slå igennem.

Men Nikolai er jo "mørk", og ligner sin mor rigtig meget, jeg synes ikke der er nogen tvivl om at han har asiatiske aner når man kigger på ham.

Felix ligner så sin far mere, også fordi han er lys (har blå øjne, lyst hår)

Igen lidt det samme med kronprinsparret børn, Christian er meget lys (har blond hår og blå øjne), og Isabella har mere mørkt hår men dog blå øjne.

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
TurboMette
Nå for søren, var ellers stensikker på det var omvendt, så er det da lidt mærkeligt at alle kronprinsparrets børn har blå øjne.

Det må være det royale blå blod i årene.. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...