Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Kumquaten

Mødrene til de skønneste sommerbabyer - juli 2012

Recommended Posts

DerFeur
Nu er jeg nok lidt dum.. Men hva dælen er det :blush:

En ergonomisk bæresele :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ditze
Det er en bæresele med klikspænder - som i modsætning til Babybjörn er sund og god for babyer at sidde i :)

Ahhh, vi har en manduca er den ikke også ok..?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Thalia*

NAVN: Thalia

BOR: Nordjylland

BABYS NAVN: Daniel

BABY FØDT: 07-07-2012

BABY FØDT PÅ: Aalborg sygehus

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Thalia*
Ahhh, vi har en manduca er den ikke også ok..?

Jo, den er nøjagtigt lige så god.

Der findes en række "gode mærker" desværre ser man dem ikke rigtigt rundt i butikkerne. Både ergoen og manducaen er fine seler, og personligt er jeg ret vild med beco :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ditze

NAVN: Ditte

BOR: Holstebro

BABYS NAVN: Mille

BABY FØDT: 03-07-2012

BABY FØDT PÅ: Herning sygehus

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kumquaten

Nette... Har din mand et godt råd til hvordan man får en pæn baggrund på billederne af lillebror.. jeg vil gerne forsøge at lave billeder som jeres... Men hvad kan man bruge som baggrund som kan findes i et alm hjem...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
netteven
Nette... Har din mand et godt råd til hvordan man får en pæn baggrund på billederne af lillebror.. jeg vil gerne forsøge at lave billeder som jeres... Men hvad kan man bruge som baggrund som kan findes i et alm hjem...

Vores baggrund er faktisk bare et bredt rullegardin fra IKEA - og så har vi både sort og hvid.

Jeg tænker du skal have noget til at holde baggrunden oppe, og så kan du f.eks. bruge et gardin eller et lagen? Det skal bare ligge blødt ned og ikke danne en kant dér hvor det rammer bunden, forstår du hvad jeg mener?

Altså babyen ligger også på det man har som baggrund, så der er en blød overgang fra baggrund til bund.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Catz85

Lækkert med ny tråd :gogo:

NAVN: Catz85

BOR: Århus

BABYS NAVN: Loke

BABY FØDT: 3. juli 2012

BABY FØDT PÅ: Skejby

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Catz85

Loke er begyndt at sove usædvanlig godt.

For nogle nætter siden sov han fra 22-4.30 og igen fra 5-9, og i nat sov han fra 20.30-3 og fra 4-7.30, og så igen fra 8.30-11.30. Og så nuppede han også lige et par timer i barnevognen om eftermiddagen.

Håber virkelig at han fortsætter på den måde.

Han plejer så at ligge og ase og mase med luft i maven fra tidlig om morgenen af, så den lille trold sover ikke så dybt fra tidlig morgen af. Heldigvis er det kun om morgenen at det er slemt med den asen og masen.

Nu prøver vi så at give ham biogaia og så ser vi om det ikke kan hjælpe på luften. Han bliver i forvejen bøvset rigtig godt af, både under og efter et måltid, så det kan ikke være fordi han ikke få bøvset ordentlig af.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

• Opret ny...