Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Prikpolka

Det er så lang tid siden- Hvilken kendt mand/kvinde vil du gerne i kanen med?

Recommended Posts

snoozz

ALtså min pointe er bare:

Det kan godt være at Shakira Beyonve, og Medina, ser godt ud på TV og Youtube, men det betyder ikke at jeg vil score dem. Elller bare forsøge hvis jeg mødte dem tilfældigt et sted. (Indsæt selv flere kendiis-navne)

A fmærkelige "scoringer": Har jeg før lige for nyligt opdaget noget....

At min kæreste jeg havde da jeg var 14 å, og blev gravid. slet ikke kun havde bollet med mig... Det er jo meget normalt... men med min storebror !!!

Sjovt nok er hun enlig mor til 3 børn nu, for hun har lavet lign "fupnumre siden "

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
On 20.5.2020 at 18:18, stig6499 skrev:

jamen vi mænd og kvinder vurdere hinanden konstant om vi vil  have et forhold til hinanden og vi kender dem jo ikke til at begynde med , det første vurdering er udseenet , selvom nogen påstår at det er det indre der tæller og ikke udseenet , men hvor mange lever den reel ud i livet ikke ret mange vil jeg påstå , og så er der mandens/kvinde at være på , vi vurdere hinanden konstant 

Det indre tæller også, men udseende og kemi er det som gør forskellen på en veninde og en kæreste.

Når man lære folk at kender kommer det indre også til at betyde mere end det udvendige, men til at starte med viser vi interesse for dem hvor udseende tiltaler os.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
On 20.5.2020 at 15:49, Cementdebil skrev:

Jeg synes faktisk, det er en ret overfladisk måde at vurdere mennesker, man slet ikke kender!

Mennesker vurdere indledningsvis ret overfladisk.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

jenna 

kris-jenner-ny-frisure-elle-dk.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...