Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Prikpolka

Det er så lang tid siden- Hvilken kendt mand/kvinde vil du gerne i kanen med?

Recommended Posts

snoozz

altså jeg er 38 år nu, hvem ville gide lave noget om ?

Det skulle være en som lige er blevet skilt så?

ellers går ingen jo ind i et nyt forhold med hus og bil osv i den alder GG

Forelekset eller ej.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
For 19 minutter siden, snoozz skrev:

Må nok indrømme at jeg har det lidt svært med det efterhånden gg.

På den ens side skal de ikke være over 40 år, have børn der allerede er teenagere. Men heller ikke så unge at de er min datters veninder.

Nok bare mig som er besværlig gg ;)

Man skal bare lade være med at få børn, så er tøserne aldrig samme alder som ens datter :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
For 21 minutter siden, modpol skrev:

Man skal bare lade være med at få børn, så er tøserne aldrig samme alder som ens datter :D

Jeg har ingen børn, så har intet problem med at jeg kunne være sammen med én, der kunne være min søn eller datter. 

Derudover synes jeg også det argument er lidt fjollet, så længe personerne bare er over 18. Ja, lavalderen er egentlig 15 år. Men man bør nok være lidt mere forsigtig overfor én, der er fra 15-17 år, fordi der ved man jo, at man kan få bøvl med forældrene, hvis de opdager forholdet. Så man kan da godt være sammen med en på 16 også, men så risikerer man en del bøvl og ballade og der må man gøre op med sig selv, om man synes det er risikoen værd. - Men er folk myndige og har lyst til hinanden, synes jeg det er ligegyldigt, om en person kunne være éns søn eller datter (teoretisk set). For hvad så hvis man er sammen med en jævnaldrende - så kunne personen jo være ens bror eller søster?! Og så er vi jo lige vidt...

Jeg har været sammen med folk på mange forskellige alderstrin. Både folk, som var jævnaldrende og folk der var både langt yngre og langt ældre. Jeg har ingen moralske skrupler over den slags, bare folk er myndige. Det er folks eget valg, om de vil være sammen med en på 20, 40 eller 70.

Nu handler denne tråd om, hvilke kendisser, man gerne vil være sammen med. Jamen, den mest kendte person, jeg har været sammen med rent erotisk, var også meget yngre end mig selv. Det var en ung fyr, der havde været med i X-Factor og nåede helt til finalen, som jeg var sammen med en del gange. Og jeg kunne godt være hans far rent aldersmæssigt. Det var vi begge da ligeglade med, fordi vi havde det skam hyggeligt alligevel. Han var stadig i sine sidste teenageår på det tidspunkt, da jeg tilfældigt mødte ham midt i København og vi faldt i snak og fandt sympati for hinanden. Det var lidt morsomt, at han var meget populær blandt alle mulige teenagepiger efter at have været med i X-Factor. Så når tøserne gispede og sukkede efter ham, fandt jeg det morsomt at tænke på, at jeg skam havde været sammen med ham mange gange he he

Kvindelige kendisser har jeg ikke prøvet. Husk at kvinder er meget meget meget MEGET sværere at få fat på end fyre, så derfor skal man nok selv være kendt eller være meget rig, hvis man skal have en chance for at score en kvindelig kendis...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
1 time siden, snoozz skrev:

Må nok indrømme at jeg har det lidt svært med det efterhånden gg.

På den ens side skal de ikke være over 40 år, have børn der allerede er teenagere. Men heller ikke så unge at de er min datters veninder.

Nok bare mig som er besværlig gg ;)

Du har vist skrevet, at din datter er 15 år. Det giver vel alligevel lidt sig selv, at du som 38 årig alkoholiker næppe kan score en på 15-16 år, medmindre du da drikker hende under bordet. Men så er det jo ulovligt, da der i så fald er tale om manipulation he he

Men det er vel heller intet problem, er det? Du må da være en del villige damer på bodegaen? Eller hvordan er det egentlig med at finde damer på bodega? Jeg må indrømme, at jeg aldrig er kommet den slags steder, da jeg kun sjældent drikker.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

nissen for dem som tror på nisser

B3D94CCE-5276-4E71-A4D6-ADDE40A2929B_1_105_c.jpeg

FF321F9F-F181-4E4A-ADEE-17ABE6C2D20E_1_105_c.jpeg

C9D1F26C-171C-4FD5-8AFD-2779DC8FBA0B.jpeg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Cementdebil

Er vild med Katja Damkier Hansen

46488.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
On 11.1.2020 at 12:36, Cementdebil skrev:

Er vild med Katja Damkier Hansen

46488.jpg

ja hende har jeg også vist før hun er lækker 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Torsten Bonfils

Jennifer Aniston er da en køn pige. Og så har hun konstant stive brystvorter. 😍

image.thumb.png.2b7db3898faed26381ad975d7c147c63.png

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
Skrevet (redigeret)

I andre er meget mainstream. Mænd, der kun poster kvinder.

Jeg er da skam til det hele, så jeg vælger én fyr og én pige. 

Fyren først. Paulo Dybala, den argentinske fodboldspiller, er en flot fyr. Tilpas muskuløs uden at være overdrevet Tarzan-agtig. Et typisk twink-agtigt udseende. Han har et par tatoveringer, men ikke noget, der ødelægger kroppen. Hvorimod f.eks. Justin Bieber er blevet frygteligt hæslig, efter at han fik 20 tatoveringer over hele kroppen....

Man må sige, at Juventus´angreb med Dybala og Ronaldo har to meget flotte fyre på banen. Det er nok Europas hottteste angriberduo, ikke blot fordi de har udseendet med sig. Men også fordi de begge scorer et hav af mål.

Jeg kunne også have valgt en cykelrytter, da jeg synes, at cykelryttere ofte har gode kroppe. Gode baller og lår og så er de altid slanke. Men her er Dybala:

0bbb6343-62df-4dd8-8c5f-da5a7d79a846.png

Kvinden. Serena Williams er en veltrænet kvinde med former. Jeg gider ikke tynde kvinder uden former. Williams er faktisk meget flot, synes jeg. Måske lige på grænsen til at være for muskuløs for en kvinde. Hun er jo næsten mere muskuløs end Dybala ovenover! Men alligevel meget flot. Mange af I andre er måske til mere pigede og tynde kvinder. Men måske er det fordi, at jeg er bi, at jeg ikke har noget imod, at en kvinde har lidt muskler og måske er en smule mandig. Wozniacki er faktisk også meget pæn. Men af de to, vælger jeg alligevel Williams, fordi hun har lidt mere sul på kroppen.

Serena-Williams-Hot-Body-On-the-Beach-1.

Jeg kunne helt sikkert finde mange flere. Men jeg poster disse to, fordi de rimeligt godt repræsenterer de typer, jeg egentlig bedst kan lide (ved m/k). Twinky unge fyre og sporty kvinder med former.

Redigeret af Lucianone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...