Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Prikpolka

Det er så lang tid siden- Hvilken kendt mand/kvinde vil du gerne i kanen med?

Recommended Posts

snoozz

Haha jo lidt ung er hun, men ikke ulovligt ung ;)

Men så Dodo Fra Dodo and the Dodos?

Eller hende fra Electric Lady lab?

https://da.wikipedia.org/wiki/Electric_Lady_Lab

Stine Hjelm Jacobsen

Søg selv videre for flere billeder du ved hvem det er. Så er vi trods alt over 25 i alder, som mit sidste link ikke var ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 5 minutter siden, snoozz skrev:

Haha jo lidt ung er hun, men ikke ulovligt ung ;)

Men så Dodo Fra Dodo and the Dodos?

Eller hende fra Electric Lady lab?

https://da.wikipedia.org/wiki/Electric_Lady_Lab

Stine Hjelm Jacobsen

Søg selv videre for flere billeder du ved hvem det er. Så er vi trods alt over 25 i alder, som mit sidste link ikke var ;)

nu er jeg mere rolig , Dodo har jeg selv LPer med , hun ser godt ud og så kan hun synge , Stine er også OK og så er hun blondine , jeg har en svaghed for blondiner , men jeg har aldrig hørt Stine synge eller hørt hendes musik , men nu vi er ved elektro musik så har jeg en DVD med 2unlimited det kan jeg anbefale og Anitha er heller ikke helt ved siden af 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

Pia

RA68CY.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Haha...!

Meget kan jeg være med til, men lige med Pia K der går grænsen for hvad der selv i fantasien kan være lækkert/sexet...!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 1 time siden, snoozz skrev:

Haha...!

Meget kan jeg være med til, men lige med Pia K der går grænsen for hvad der selv i fantasien kan være lækkert/sexet...!

Ha ha jeg mener at hun er rigtig lækker og hun har nogle gode babser 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
CCB

Helt klart prins Harry.

Nammenam!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Stig aiii nu stopper du ?

Er med dig på Pernille Vermund, men Pia K, der står jeg af. Kan ikke få stiv pik af hende om den så var i munden på hende ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone

Det har altid undret mig, at man kalder ældre mennesker, der tænder på ungt kød, for gamle grise. For biologisk set er det såre naturligt at tænde på ungt kød.

Det, man kan sige, er at det kan synes som et tegn på dårlig selvkritik, hvis man som 60 årig, hvor alt hænger og alt er gråt, insisterer på selv at være sammen med folk på 20-30-40 år. Men jeg tror, det hænger sammen med, at menneskets hjerne ikke er skabt til at blive mere end 40-50 år gammel (fordi det er kun de sidste par hundrede år, at vi er begyndt at leve længere end det). Så selv når vi bliver ældre, har vi svært ved at se os selv som den alder vi har. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Jeg har det også nærmest omvendt. Jeg er selv 38 år. Jeg går når mest direkte efter det "uperfekte match" Men de kan både være en som fx er 20 år ældre end mig, eller 15 år yngre. En som er tyk, eller dum, eller på en eller anden måde bare ikke er "almindelig", eller faktisk ER det, men på en ualmindelig måde. Lidt svært at forklare...

Men efter typer man ikke umiddelbart ville gætte på kunne være min kæreste.

Og frem for alt: Ikke faktisk HAVE en kæreste, men one night-stands eller korte "affærrer" - i al fald ikke noget forpligtende ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...