Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Prikpolka

Det er så lang tid siden- Hvilken kendt mand/kvinde vil du gerne i kanen med?

Recommended Posts

Torsten Bonfils

Nu har jeg aldrig fulgt med i X-Factor, så det er ikke sikkert at det er en jeg kender. Men nu er jeg da blevet nysgerrig, så kom bare med navnet i en privatbesked.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
On 10/5/2019 at 18:01, Torsten Bonfils skrev:

Evangeline Lilly

image.png.8f9845023be17e4f272573765f475dbf.png

Hun er ok jeg googlede hende , jeg kendte ikke noget af det hun har spillet med i , hun er ok 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

En gang til for prins knud jeg har leget med min note 9 

20190530_194518.png

20190530_194302.jpg

20190530_194711.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Stig hvem tænker du hvis jeg siger kvinder over 45 år? Så du kan IKKE sige Pernille Vermund igen ?

Jeg tænker Søs Fenger , Lis Sørensen, og Sanne Salomonsen, og så en af mine venners mor gg?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 13 timer siden, snoozz skrev:

Stig hvem tænker du hvis jeg siger kvinder over 45 år? Så du kan IKKE sige Pernille Vermund igen ?

Jeg tænker Søs Fenger , Lis Sørensen, og Sanne Salomonsen, og så en af mine venners mor gg?

Jeg har da ikke noget i mod kvinder over 45 år Helle Thorning hun er da lækker 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Torsten Bonfils

Hende Pernille Vådmund har da vist fået noget Photoshop på de billeder dér.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
Skrevet (redigeret)
For 17 timer siden, snoozz skrev:

Jeg må indrømme, at der ikke er ret mange kvinder over 45-50, jeg synes er særligt kønne. Der kan dog være enkelte undtagelser. 

I øvrigt bemærker jeg, at mænd herinde kun poster billeder af kvinder. Hvorfor egentlig? Er det stadig et tabu, hvis en mand er homo eller bi? Og hvorfor er der ikke rigtigt nogle kvinder, der poster billleder af mænd (eller andre kvinder)? Er det også stadig et tabu for kvinder at indrømme åbent, hvem man tænder på?

Redigeret af Lucianone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ElskerFolieBalloner

Jeg vil gerne i seng med alle ballonerne fra Tivoli og Bakken altså den slags balloner af folie. Jeg tænder på dem.

de er vel kendte? jeg er ikke så meget til normal sex... hvis jeg vandt i Lotto ville jeg tømme bakken og Tivoli for folieballoner og kneppe dem alle i min seng. være ikke bange for naturen fordi jeg vil ikke slippe fri på dem.

gfgyryhyryr.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

NEtop så langt hår at de får dem ind i mundvigen. OG tjek hvad hun kan med hofterne her:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 7 timer siden, snoozz skrev:

NEtop så langt hår at de får dem ind i mundvigen. OG tjek hvad hun kan med hofterne her:

ok ja hofterne køre godt for hende , men er hun ikke lidt ung , hvis jeg kom stæsende hjem til mine forældre med hende under armen vil jeg føle mig som en gammel gris , jeg er en gammel gris , men hvis jeg skulle vise hende frem , kan jeg sgu da lige så godt få tatoveret gammel gris i panden på mig selv 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...