Prikpolka

Det er så lang tid siden- Hvilken kendt mand/kvinde vil du gerne i kanen med?

Recommended Posts

stig6499

joan ørting 

Tv-prisen 2006.jpeg

joan-oerting_aop (1).jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

NR 1 

20950992-vermund.jpg

ok-pernille-vermund-1 (1).jpeg

maxresdefault.jpg

download (2).jpeg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone

Jeg ser ikke ret meget tv, så jeg er slet ikke inde i, hvem der egentlig er kendisser her i Danmark for tiden. Jo, jeg kender da diverse politikere, nogle sportsfolk og et par sangere o.s.v. Men alle de der ny-kendisser, der deltager i X-Factor, Robinson, diverse reality-shows, Vild med dans o.s.v. - dem aner jeg virkeligt ikke hvem er!

Så jeg ville nemt kunne støde ind i en kendis uden at vide hvem han eller hun var. Engang ekspederede jeg to yngre mænd, mens jeg arbejdede i supermarked. Bagefter kom en flaskedreng styrtende over til mig og var helt vild i varmen - fordi jeg lige havde ekspederet Safri Duo. Hmm, jeg kendte nok Safri Duo af navn, men ikke af udseende. Så jeg anede ikke, at jeg lige havde ekspederet dem. Dog kunne jeg godt genkende både Jørn Hjorting og Jørgen de Mylius, da jeg ekspederede dem. Men f.eks. Hanne Boel genkendte jeg heller ikke, da hun en dag kom ind i butikken. Men min chef gjorde mig så opmærksom på, hvem hun var...

Ja, så havde jeg også engang en langvarig erotisk affære med en ung fyr, som var meget sød. Det var kun sex og ikke andet, men sex´en var til gengæld rigtigt hed. Jeg syntes nok der var noget bekendt over ham. Men jeg tænkte ikke nærmere over det, nok også fordi det var to år siden, han havde været på tv, så han havde ændret sit udseende en smule i mellemtiden. Vi havde været sammen nogle gange, før jeg fandt ud af, at det var en relativt kendt sanger fra X-Factor, som nåede helt med til finaleshowet to år før, jeg mødte ham. Ja, som jeg har skrevet før, er jeg bi, så derfor kan jeg også være sammen med en fyr. Det er egentlig sjovt, at det stadig skal være tabu at sige den slags højt i 2019. Men det tør jeg godt, fordi jeg synes hetero eller homo - eller bi - er lige godt eller skidt.

Nå, men ham havde jeg en 13-14 seancer med over knapt to år. Sådan med nogle ugers eller måneders mellemrum (den længste pause, vi havde, var et halvt år, men andre gange mødtes vi måske to gange på en måned). Så flyttede jeg fra København og jeg har ikke mødt ham siden, hvilket egentlig er lidt synd, han stadig er en af de frækkeste, jeg har mødt. Men fordi han var kendt og jeg en Mr. Nobody, var det alligevel aldrig blevet til andet end sex, for jeg kunne jo ikke gå rundt med ham inde midt i byen. Men sex´en var til gengæld supergod. Ellers havde vi ikke set hinanden så mange gange over næsten to år. Ja, der var en del aldersforskel, men han fortalte mig, at han var mere til voksne mænd over 30 end til fyre på sin egne alder. Han var 18-19 år dengang. Køn og charmerende fyr.

Så derfor har jeg måske ikke så mange fantasier om at score kendisser. Jeg har ligesom prøvet én af slagsen og han var da rigtigt sød og fræk. Men det giver også problemer med kendisser, fordi man kan ikke så godt ses med dem privat, hvis man selv er en Mr. Nobody. Så jeg har ingen planer om at opsøge kendisser. Men ryger jeg ind i én tilfældigt, så ved man da aldrig he he. Men med hensyn til forhold, vil de fleste kendisser jo hellere date nogle i deres egen liga. Det er forståeligt, fordi det fungerer nok bedst, når man har nogenlunde samme livsstil o.s.v...

Ved anden lejlighed har jeg også haft sex med et par andre semikendisser. Men knapt så kendt som den ovenævnte. Men den ene var en rimeligt kendt skuespiller fra dogmefilmene og den anden var med i Melodi Grand Prix som danser engang. De to var dog bare engangs-forestillinger, i modsætning til fyren fra X-Factor, som jeg mødte mange gange.

Kvinder har jeg da også dyrket til en vis grad, men bare ingen kendisser. Det virker som om, at der er ret mange homo- og biseksuelle fyre, som er indenfor musik, film, teater o.s.v. Så derfor virker det som om, at det bare er nemmer at støde ind i en kendis, hvis man er homo eller bi. Det sker nemlig, at kendisser dukker op i undergrundsmiljøet i Kbh. på en mørk aften. Og kommer man så de steder, kan man være heldig at flirte med én på et tidspunkt. Eller mere...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

NR 2

20190426_033934.jpg

20190426_033004.jpg

20180312_202902.jpg

20190426_032246.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

kom du men nogel nye i stedet for de gamle igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
XESLARO

Elizabeth Safrit 

Elizabeth Safrit.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

kim wilde 

4016.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind