stig6499 296 Skrevet 23. juni For 3 timer siden, snoozz skrev: Haha, ja det er også meningen jo ! gg. Hvordan man det egenligt være - når man knalder nogen så frejer patterne altid hver sin vej, og den højre altid imod uret rundt? Er det en slags naturlov? Men du må lige snart finde nogen flere billeder, jeg er snart tom for flere GG...! Ha ha det er jordens rotation at babserne rotere hver sin vej nej spøj til side jeg har ikke nogen forklaring på det , jeg er sgu også løbet tør for kvinder , men jeg har lagt nogle nye billeder af Pernille ind , men hende er i sikkert trætte af at glo på Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
snoozz 199 Skrevet 23. juni Nåeee jo Lina Rafn naturligvis: Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
stig6499 296 Skrevet 24. juni For 13 timer siden, snoozz skrev: Nåeee jo Lina Rafn naturligvis: Ja hun er OK og musikken er OK Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
snoozz 199 Skrevet 29. juni Dem herm ved så ikke om det slaæ være mor eller begge to samridig_ Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
snoozz 199 Skrevet 30. juni Nu tænker jeg ikke så emget Lina Rafn, hvem er hende blondine-kosangeren til hææjre i dette klip !? Hende kuinne jeg da også godt hygge mig lidt med GG Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
stig6499 296 Skrevet 11. juli Smukke Linse er blevet kort håret Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
stig6499 296 Skrevet 16. juli Thansen blondine , jeg kan ikke finde ud af hvad hun hedder Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
stig6499 296 Skrevet 16. juli For 26 minutter siden, stig6499 skrev: Thansen blondine , jeg kan ikke finde ud af hvad hun hedder https://youtu.be/-3uMpQflQ3U Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Catwoman67 12 Skrevet 22. juli En mand, der er dejlig og er mindst 40 år gammel Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites