Prikpolka

Det er så lang tid siden- Hvilken kendt mand/kvinde vil du gerne i kanen med?

Recommended Posts

snoozz

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Se i sær Alizees version af "La isla bonita" Hun kan noget med den røv !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

natasja crone

natasja_crone-2.jpg

natasja-crone-bifald.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

nu når vi diskoter invandre politik og intelligens , så forstår jeg ikke hvodan en så smuk dame kan have så lidt imellem ørene , hvad kan vi lære af det udseende følger ikke inteligens , jeg forstår det ikke men smuk det er hun, når ja hendes kærteste som hun skal giftes med er mangemillionær , så et eller andet må hun være god til  

Sweater_cropped.jpg

13496146-nyt-parti-stiftet-af-peter-seier-christensen-og-pernille-vermund.jpg

2018102711373644_org.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Jeg tror hun er god til at guffe gren, og hvem er ikke det for x antal mio kr ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 4 timer siden, snoozz skrev:

Jeg tror hun er god til at guffe gren, og hvem er ikke det for x antal mio kr ;)

Hun må godt guffe min gren 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

Amalie 

pho-5261.jpg

pho-5273.jpg

pho-5278.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Stig forhelvede GG:

Lige netop hende må gerne guffe min gren, men så skal lyset være slukket!

Hun er så tilpas dum at jeg ville synes det var pinligt at tage hende med hjem til mine forældre gg. Og HVIS jeg havde scoret hende ville jeg forsøge at holde det hemmeligt GG.

Jeg tog engang en kæreste med hjem til mine forældre til jul, da hendes egen familie ikke gad holde jul, eller jo det gad de godt,  bare uden hende.... Det gik sørme godt.

Men lige hende gik også mere om i støvsugere og opvask, end i Makeup og hår, så hun "klikkede" ret godt med min mor  GG

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 13 minutter siden, snoozz skrev:

Stig forhelvede GG:

Lige netop hende må gerne guffe min gren, men så skal lyset være slukket!

Hun er så tilpas dum at jeg ville synes det var pinligt at tage hende med hjem til mine forældre gg. Og HVIS jeg havde scoret hende ville jeg forsøge at holde det hemmeligt GG.

Jeg tog engang en kæreste med hjem til mine forældre til jul, da hendes egen familie ikke gad holde jul, eller jo det gad de godt,  bare uden hende.... Det gik sørme godt.

Men lige hende gik også mere om i støvsugere og opvask, end i Makeup og hår, så hun "klikkede" ret godt med min mor  GG

ja det er sgu et problem for mig , dem jeg mener er lækre har ikke for meget mellem ørene  , jeg ved sgu ikke hvad man kalder sådan noget , det gælder både Pernille og Amalie 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Haha, 

Ja så ville jeg hellere tage Pernille Skipper med hjem til mine forældre til jui. 

Amalie kan jo ikke en gang sige rødgrød med fløde uden at fucke det op også GG. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind