Tracy7

Prinsesse Athena

Recommended Posts

Grydelappen
Eftersom jeg kan huske, havde hun ingen hue på da hun kørte hjem (uden autostol) fra Rigshospitalet som helt nyfødt.

Jeg kan godt lide Marie, men synes det er meget mærkelig af en mor å ikke ha en hue på en nyfødt baby i januar.

[ATTACH]1201605[/ATTACH]

Normalt ja .. så ville jeg også give hue på - MEN: barnet skulle jo max 7 meter fra dør til bil og var pakket i en stor dyne. Og de særlige omstændigheder kunne jo betyde at de ville gøre det lidt lettere for fotografer/folk at se hende når nu det ikke drejede sig om mere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Versailles

Jeg måtte fjerne det med autostol, for jeg blev usikker på om det var Marie eller Mary som begik den synd.

Jeg kan se dit argument, men ude er ude, og en bil er ikke inde. Hue på nyfødt baby ude uanset i min verden. I Norge får babyene til og med hue på med det samme de er ude af sin mor.

Men jeg er sikker på at Athena ikke led nogen overlast.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Felicia
Prinsesse Athena er født i januar 2012 (lige som min datter er det). Eftersom jeg kan huske, havde hun ingen hue på da hun kørte hjem fra Rigshospitalet som helt nyfødt.

Jeg kan godt lide Marie, men synes det er meget mærkelig af en mor å ikke ha en hue på en nyfødt baby i januar.

[ATTACH]1201605[/ATTACH]

Havde hun haft hue på havde der lydt ramaskrig, fordi man ikke kunne se hendes hår. Og ja de KUNNE have lettet på en hue de havde givet hende på. Men jeg tror ikke, hendes ører har taget skade af et par meter udenfor.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
panasonicgirl

På sommerferie i Frankrig på slottet Cayx 2013

Prinsesse Athena leger med mors solbriller

post-119266-13940120758003_thumb.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind