Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Det skal nok gå

Lægesekretærelev 2012 - "optaget elever"

Recommended Posts

Naja Rose

Hej med jer :)

Tillykke til alle der har fået plads som lægesekretærelev 2012 :klap: Jeg skal starte i Region H, 1.okt. og har også modtaget uddannelsesaftale OG sendt tilbage :-P

Jeg ka se der er andre som også har modtaget den, men som ikke har fået at vide hvor man skal starte henne.. Står det ikke på uddannelsesaftalen? Det gør det på min - eller også har jeg misforstået noget :gruble:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Patience
Hej med jer :)

Tillykke til alle der har fået plads som lægesekretærelev 2012 :klap: Jeg skal starte i Region H, 1.okt. og har også modtaget uddannelsesaftale OG sendt tilbage :-P

Jeg ka se der er andre som også har modtaget den, men som ikke har fået at vide hvor man skal starte henne.. Står det ikke på uddannelsesaftalen? Det gør det på min - eller også har jeg misforstået noget :gruble:

Hej! Jeg har hørt, at afsenderen på alle kontrakterne er Gentofte hospital, da det er Gentofte hospitals hr-afdeling der administrerer udsendelsen af kontrakterne. Fordelingen af praktiksteder vil først ske her efter sommerferien (har jeg fået at vide af en veninde, der har ringet til hr-afdelingen)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Naja Rose

Jamen så har jeg da misforstået det.. ;) Troede jeg skulle starte på Gentofte hospital, men hvis alle har den afsender - ja, så er det jo nok ikke dér :forvirret

Æv, troede lige jeg havde fået bare lidt info.. Men tak for din info, så ved jeg da lidt mere ;)

Jeg skrev nemlig bare til uddannelseslederen (mener jeg det var) - om hun kunne svare på hvornår man får at vide hvor man skulle starte, og der svarede hun at det ville stå i den uddannelsesaftale man fik tilsendt, så jeg gik bare udfra det var Gentofte, da det er det eneste der står.. Men kan da godt se det ikke helt er sådan det er så :gruble: hmm.. Men glæder mig godt nok til at høre hvor man har fået plads så.. :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Watson

Jeg skal starte her den 3. september, så det er lige om lidt. Har lige fået brev fra mit første praktiksted, så dem skal jeg have fat i, så jeg kan komme ud og hilse på dem

Ihhh hvor spændende :banan: Men også lidt snyd at du kommer til at være en måned foran os i Region Hovedstaden :-P Men det må være rart at kunne komme ud og hilse på :)

Jamen så har jeg da misforstået det.. ;) Troede jeg skulle starte på Gentofte hospital, men hvis alle har den afsender - ja, så er det jo nok ikke dér :forvirret

Æv, troede lige jeg havde fået bare lidt info.. Men tak for din info, så ved jeg da lidt mere ;)

Jeg skrev nemlig bare til uddannelseslederen (mener jeg det var) - om hun kunne svare på hvornår man får at vide hvor man skulle starte, og der svarede hun at det ville stå i den uddannelsesaftale man fik tilsendt, så jeg gik bare udfra det var Gentofte, da det er det eneste der står.. Men kan da godt se det ikke helt er sådan det er så :gruble: hmm.. Men glæder mig godt nok til at høre hvor man har fået plads så.. :-P

Der står ihvertfald og Gentofte Hospital på min, som jeg fik i går (:banan:) så det må næsten være der HR-afdelingen ligger :) Og tillykke med elevpladsen :banan:

Er det kun mig, der er nysgerrig efter hvor gamle I andre er og hvor I bor? :genert: Måske kunne vi hver især lave et præsentationsindlæg, som kunne komme på forsiden? Så ville man også have bedre overblik over hvem der er med i tråden osv. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tak

HR-afdelingen er samlet på Gentofte, så det, at brevet er sendt derfra, betyder ikke nødvendigvis, at I skal ud til os :D Væbn jer med tålmodighed - det er virkelig et stort puslespil, og det er første gang, det skal lægges.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Milla81

Tillykke til Jer alle!

Er også selv optaget på uddannelsen ved region hovedstaden fra 1. oktober og glæder mig!!!

Er der andre der skal starte på kursus i diagnoselatin i morgen på NORD?

Glæder mig til at følge Jer alle herinde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Watson
Tillykke til Jer alle!

Er også selv optaget på uddannelsen ved region hovedstaden fra 1. oktober og glæder mig!!!

Tillykke til dig også :banan:

Jeg har bestået diagnoselatin :D Tog det i Greve på VUC fra april til juni :) Ved du hvem du skal have som lærer? Jeg mener nemlig at hende jeg havde også underviser i København :) Hun er super dygtig, men lidt hård - på den gode måde, synes jeg :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
pjaltepip

Hej alle

Stort tillykke til alle jer der er kommet ind... jeg blev desværre ikke optaget...har været lidt nede over det men er nu klar igen... jeg starter på diagnoselatin i morgen i Lyngby (København Nord) andre der muligvis skal det også?

Nogle af jer der har taget latin der evt. kan fortælle mig lidt om det?

Kan mærke at jeg er begyndt at blive RIGTIG nervøs...lidt det samme som da jeg skulle til samtalen....og ja, det gik jo ikke videre godt desværre....:-( jeg vil bare bestå det her så jeg kan søge igen i slutningen af året og igen til næste år, hvis ikke det lykkes (søger i 2 forskellige regioner) ... derfor vil jeg rigtig gerne have lidt info af dem som ved, hvordan kurset forløber (og ja ved godt det er i sidste sekund jeg spørger :-)

Håber det er ok jeg stiller spørgsmålet herinde...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
pjaltepip

Skal starte i morgen på NORD kl. 12.35-15.55 ... skal du også det :o)

Tillykke til Jer alle!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Milla81
Skal starte i morgen på NORD kl. 12.35-15.55 ... skal du også det :o)

Ja det skal jeg! Bliver spændende at starte og se hvad det er for nogle mennesker vi skal gå med i 2 uger.

Hvad hedder du rigtigt? Bare fornavn, så jeg måske kan kende dig :wave: Jeg hedder Camilla:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

• Opret ny...