Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Det skal nok gå

Lægesekretærelev 2012 - "optaget elever"

Recommended Posts

Watson
du er da en skat :kys: sender lige..

Jeg vil også gerne læse den igennem for dig, hvis du gerne vil have flere øjne på :)

Sender dig lige min mail i et kort ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Watson
Hov det så jeg for sent, nu er det hele sendt :) men det var sødt af dig !

Sådan kan det gå :) Jeg krydser alt for at de synes at din ansøgning er helt perfekt og at du bliver kaldt til samtale :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mette91

Hej med jer :o)

Jeg startede som lægesekretærelev i oktober '12, men valgte at afbryde uddannelsen i december, da jeg simpelthen kedede mig for meget. Indtil da havde jeg kun lært at skrive journalnotater og hente journaler, og min vejleder havde et sideløbende studie, som krævede, at hun var væk en gang ugentligt. Derudover var den anden lægesekretær på kontoret meget ofte syg - hvilket resulterede i at min vejleder skulle løbe ekstra stærkt og forståeligt nok ikke havde ligeså meget tid til at lære mig nyt.

Nå, så derfor valgte jeg desværre at stoppe, da jeg tænkte, at det slet ikke var mig, og at jeg ikke blev udfordret nok..

Nu er jeg så kommet dertil, at jeg har fortrudt, at jeg ikke ønskede at komme på en anden afdeling, inden jeg besluttede mig helt. Så det jeg vil frem til med det her er, at jeg overvejer at søge ind igen i år.

Tror i det vil være helt umuligt at komme ind igen, når man ligefrem selv har valgt at afbryde uddannelsen?

Jeg vil selvfølgelig prøve, men nu vil jeg lige høre jer garvede elever først ;-) og om i mener, at jeg skal forklare det som ovenstående.

De bedste hilsner fra Mette.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
VildMagi

Når man selv er hoppet fra, så tror jeg ikke, at der er særligt gode chancer for at komme ind igen, desværre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Watson
Hej med jer :o)

Jeg startede som lægesekretærelev i oktober '12, men valgte at afbryde uddannelsen i december, da jeg simpelthen kedede mig for meget. Indtil da havde jeg kun lært at skrive journalnotater og hente journaler, og min vejleder havde et sideløbende studie, som krævede, at hun var væk en gang ugentligt. Derudover var den anden lægesekretær på kontoret meget ofte syg - hvilket resulterede i at min vejleder skulle løbe ekstra stærkt og forståeligt nok ikke havde ligeså meget tid til at lære mig nyt.

Nå, så derfor valgte jeg desværre at stoppe, da jeg tænkte, at det slet ikke var mig, og at jeg ikke blev udfordret nok..

Nu er jeg så kommet dertil, at jeg har fortrudt, at jeg ikke ønskede at komme på en anden afdeling, inden jeg besluttede mig helt. Så det jeg vil frem til med det her er, at jeg overvejer at søge ind igen i år.

Tror i det vil være helt umuligt at komme ind igen, når man ligefrem selv har valgt at afbryde uddannelsen?

Jeg vil selvfølgelig prøve, men nu vil jeg lige høre jer garvede elever først ;-) og om i mener, at jeg skal forklare det som ovenstående.

De bedste hilsner fra Mette.

For at være helt ærlig, så tror jeg altså ikke at de ser særlig positivt på, at du allerede er droppet ud en gang. Jeg har, desværre, svært ved at se hvorfor de skulle ansætte en elev, som tidligere er stoppet i forhold til en som får chancen for første gang. Det er lidt nemmere at overbevise dem om at man brænder for det, når man ikke har droppet uddannelsen en gang :)

Men altså.. Du kan da prøve at ringe til de uddannelsesansvarlige på Gentofte Hospital og forklare dem situationen og høre deres holdning til det :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mette91

Nej, I har nok ret :)

Skulle nok have talt med en vejleder om at blive rykket, inden jeg stoppede. Men jeg har skrevet til dem for et par uger siden og forklaret situationen, og jeg fik svar om at jeg var meget velkommen til at søge ind igen her til foråret.

Så det prøver jeg nok, og så må det briste eller bære :)

Og tak for svaret :gogo:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Watson
Nej, I har nok ret :)

Skulle nok have talt med en vejleder om at blive rykket, inden jeg stoppede. Men jeg har skrevet til dem for et par uger siden og forklaret situationen, og jeg fik svar om at jeg var meget velkommen til at søge ind igen her til foråret.

Så det prøver jeg nok, og så må det briste eller bære :)

Og tak for svaret :gogo:

Super at du allerede har talt med dem :) Så kender de da i hvert fald årsagen til at du søger igen - og måske, hvis du får flettet det rigtigt ind i ansøgningen, kan du få det vendt til noget positivt :gogo:

Held og lykke med det :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mette91

Ja, nemlig :) Det vil jeg prøve. Tak for hjælpen!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
lupa2800

Jeg hopper på limpinden og søger nu her i år, men kunne virkelig godt bruge noget feedback på min ansøgning, da jeg mistænker den for at være for lang og personlig.

Skriv gerne en pb til mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

• Opret ny...