Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Det skal nok gå

Lægesekretærelev 2012 - "optaget elever"

Recommended Posts

Watson
Ja, også mig! jeg kan næsten ikke vente... Jeg håber jeg kommer på nogle fede afdelinger! Jeg er helt vild med det fag!!!! hehehhe

Weeee :banan: Så er det jo det helt rigtige du skal starte på :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det skal nok gå
Weeee :banan: Så er det jo det helt rigtige du skal starte på :D

Griner ja det må man sige! Men jeg skal nok komme med lidt info nyheder når jeg hører noget :) Så kan vi holde hinanden opdateret. jeg syntes det er super fedt, at du vil deltage i forummet!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Patience

Jeg fik også at vide, at vi skulle starte med to ugers introduktion :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Watson
Griner ja det må man sige! Men jeg skal nok komme med lidt info nyheder når jeg hører noget :) Så kan vi holde hinanden opdateret. jeg syntes det er super fedt, at du vil deltage i forummet!

Selvfølgelig :) Jeg er sikker på at det bliver en hyggelig tråd og at det kommer til at være rigtig rart at kunne snakke med andre, som står i samme situation :)

Jeg fik også at vide, at vi skulle starte med to ugers introduktion :-)

Yay :banan: Så er det ikke kun mig og mine idéer der mente at det var sådan :lol:

Men de må gerne, snart, komme med noget mere info tak! :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MariaairaM

Er det en gruppe kun for dem der er optaget på sjælland?? Jeg skal starte som lægesekretærelev på Aarhus Universitetshospital d. 1. oktober :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Watson
Er det en gruppe kun for dem der er optaget på sjælland?? Jeg skal starte som lægesekretærelev på Aarhus Universitetshospital d. 1. oktober :-)

For min skyld, er du meget velkommen i tråden - Jo flere, jo bedre :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MariaairaM
For min skyld, er du meget velkommen i tråden - Jo flere, jo bedre :)

Super :) Det kan være der dukker flere op fra min del af landet ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Watson
Super :) Det kan være der dukker flere op fra min del af landet ;)

Det er ikke usandsynligt :) Der må være pænt mange af os på landsplan - bare i Region Hovedstaden skulle de bruge 120 :8:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det skal nok gå

Nej jeg syntes det skal være for alle os der er optaget på lægesekretæruddannelsen i 2012! Så uanset hvilken del af landet man er fra så er alle velkommen. Det er også super fedt at kunne få inspiration fra andre steder i landet :)

:banan:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MorTilN

Jeg skal starte i Odense :banan:

Og nu er det ikke for at være på tværs, men hedder det ikke "optagede elever"? :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

• Opret ny...