Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
crazypips

Erfaring med TDC Hometrio..?

Recommended Posts

Tobywan

Du skal sikre dig HF tætte kabler og samlinger.

Prøv at læse denne PDF og se om noget af det ligner din installation. Det var lige det jeg hurtigt kunne google mig frem.

http://www.stegeantennelaug.dk/uploadcontent/HFInstallation.pdf

Der findes så utroligt mange dårlig stik og samlinger rundt om. Hvis du har det, så få det efterset af en fagmand, som der allerede er forslået flere gange. Få også kontrolleret din antenne.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
crazypips
For øvrigt, hvad bruger du til at modtage Boxer med, en boks eller ny fladskærm med kortmodul i. Er det sidste tilfældet, så er der den mulighed, at kort modulet forstyrrer signalet, det har jeg hørt om i enkelte tilfælde. Hvis DR er dårligt, bliver det så godt, hvis du tager modulet ud?

Hvis det er en boks, så prøv at flyt den til det andet tv og sæt den til der. Virker den fint der, så er der sikkert en fejl i kabelføringen til det tv, hvor den normalt er tilsluttet. Virker betalingskanalerne heller ikke der (hvor du har god modtagelse på DR) så er det sikkert en ældre antenne.

Jeg gentager, dårlig antennesignal bør ikke være en grund til at skifte udbyder, for det kan med stor sandsynlighed afhjælpes. Skift, hvis en anden udbyders tilbud er mere tillokkende hvad angår pris og kanaludbud. Tænk på, at det godt kan koste ligeså meget at skifte udbyder som at få en fagmand til at undersøge installationen (oprettelse osv).

Vi har boks til at modtage signalet med...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
crazypips
Du skal sikre dig HF tætte kabler og samlinger.

Prøv at læse denne PDF og se om noget af det ligner din installation. Det var lige det jeg hurtigt kunne google mig frem.

http://www.stegeantennelaug.dk/uploadcontent/HFInstallation.pdf

Der findes så utroligt mange dårlig stik og samlinger rundt om. Hvis du har det, så få det efterset af en fagmand, som der allerede er forslået flere gange. Få også kontrolleret din antenne.

Kan se at jeg har det der plastik stik og man ikke må bruge det mere, anede jeg ikke.. SÅ de skal da skiftes

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
xrasmussen
Vi har boks til at modtage signalet med...

OK. Så prøv at gøre det jeg har foreslået, så kan du hjælpe Boxer manden på vej med fejlfinding.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
crazypips
OK. Så prøv at gøre det jeg har foreslået, så kan du hjælpe Boxer manden på vej med fejlfinding.

Det vil jeg prøve...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
xrasmussen
Det vil jeg prøve...

Fint. Tobyan's indlæg minder mig om, at det også kan være stikkene, som du selv er inde på. Selvom boksen ikke virker i det andet rum, er det ikke nødvendivis antennen, kan være stikkene. Det kan sagtens forekomme, at udefra kommende forstyrrelser forstyrrer Boxer signaler men ikke DR, da de sendes på forskellige frekvenser.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...