LevitateMe

Serviceoplysning: Sådan kan du effektivt fjerne mandelpropper

Recommended Posts

Auramin

Erhm... har alle mennesker sådan nogen klamme tingester? Jeg kan ikke se noget ej heller bemærket nogen hvid substans/lugt fra gabet.. Risikerer man ikke at stimulere væksten af skidtet ved at pille i det?

:lol: fy for den lede en tråd! Alligevel så fascinerende.. lidt ligesom følelsen af at klemme en god, moden bums med dertilhørende vanillecreme.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LevitateMe
Erhm... har alle mennesker sådan nogen klamme tingester? Jeg kan ikke se noget ej heller bemærket nogen hvid substans/lugt fra gabet.. Risikerer man ikke at stimulere væksten af skidtet ved at pille i det?

:lol: fy for den lede en tråd! Alligevel så fascinerende.. lidt ligesom følelsen af at klemme en god, moden bums med dertilhørende vanillecreme.

Arrj, vaniliecreme :D Føj altså.

Det er ikke noget der vokser af sig selv. Det opstår, hvis man har huller i sine mandler og der kan slippe madpartikler ind. De udvikler så bakterier, som mandlerne så "bekæmper" ved at omkapsle dem med hvide blodlegemer. Det bliver så ved, indtil proppen er så stor, at den glider ud af hullet. Altså, ren og skær imunforsvar. Så på en eller anden led er det jo meget positivt :D

Men nej, det er ikke alle der har dem, for det er ikke alle der har de huller i mandlerne.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LevitateMe

"Omkapsle" :forvirret Indkapsle, hedder det jo.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Flavie1986

Jeg fatter intet af disse tråde..hver gang står jeg og forsøger at se mine mandler, eller bare ET eller andet der ligner det i beskriver og jeg fatter simpelthen ikke hvordan i ser jeres mandler!! Altså så skal jeg jo nærmest have et eller andet objekt der har et knæk og kan komme ned i selve halsen, og der kan jeg jo lissom ikke se hvad jeg laver alligevel?!

Samtidigt er jeg både nysgerrig og lidt ilde tilmode, fordi tænk nu hvis jeg har hele halsen fyldt med mandelpropper, men jeg bare ikke kan se dem fordi jeg er indrettet anderledes end den gængse befolkning :gruble::badr:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tiranas
Haha :D Charmerende. Det skal nok også ske for mig en dag.

Jeg kan fornemme når propperne er der. Altså, nærmest lugte dem i min egen mund. Men selvom jeg har testet på flere forskellige personer, om de ikke også kunne foremme at jeg havde grim ånde, så har de aldrig kunne lugte det. Så jeg tror at det skal være meget slemt, før ens ånde bliver klam.

Jeg kan smage, når de er modne til at blive fjernet. Gør det som regel med tandbørsten - prikker til mandlen med hovedet, og er den klar til at komme ud, ja så kommer den ud :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LevitateMe
Jeg fatter intet af disse tråde..hver gang står jeg og forsøger at se mine mandler, eller bare ET eller andet der ligner det i beskriver og jeg fatter simpelthen ikke hvordan i ser jeres mandler!! Altså så skal jeg jo nærmest have et eller andet objekt der har et knæk og kan komme ned i selve halsen, og der kan jeg jo lissom ikke se hvad jeg laver alligevel?!

Samtidigt er jeg både nysgerrig og lidt ilde tilmode, fordi tænk nu hvis jeg har hele halsen fyldt med mandelpropper, men jeg bare ikke kan se dem fordi jeg er indrettet anderledes end den gængse befolkning :gruble::badr:

Hos nogle er mandlerne store og de sidder højt oppe. Jeg har set ind i munden på flere, hvor man slet ikke kan se mandlerne. F.eks min kæreste. De er små og sidder langt nede, så man slet ikke kan komme til dem. Der er højst sandsynligt ikke propper i den slags små mandler.

Jeg tror at de fleste der har mandelpropper har prøvet at "hoste" en ud. Det sker når de falder ud af mandlen og ned i halsen. Så kan man komme til at hoste den op og tro at det er et lille stykke mad. Hvis du aldrig har prøvet det, så har du nok slet ikke propper.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Flavie1986
Prøv at google "mandelpropper" på Googles billedsøgning. Så kan du se det. Men pas på, det er grumt. :(

OMG! Ej..seriøst? Ser det sådan ud ved jer der har mandelpropper?! :genert:

Jamen jeg håber godt nok at LevitateMe har ret i at jeg så ikke har dem..fordi det ville da være ehm, ret ulækkert at gå rundt med halsen fyldt af sådan noget hvidt snask jeg ikke kan fjerne!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Flavie1986
Jeg kan ikke se mine, men de er der. Specielt i højre side. :gruble:

:shock:

I must inspect further..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ceci8365

Har lige prøvet din metode da jeg bøvler RIGTIG meget med mine mangler, kan ikke rigtig få det til at virke, nu gør de bare ondt istedet ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind