LevitateMe

Serviceoplysning: Sådan kan du effektivt fjerne mandelpropper

Recommended Posts

Hende

Hm. Det lyder simpelthen så klamt med de mandelpopper. Jeg har kigget og kigget i min mund, men kan ikke se noget som helst - udover tunge, tænder osv selv :D

Nå, men or noget tid siden hostede jeg en del, og pludselig var der sådan en hvid lille kugle i min mund - spyttede den ud og undrede mig meget over, hvad det var. Kan det mon være sådan en? Ad! :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
giraffie

Ihh hvor irriterende . Jeg kan se en, men er simpelthen ved at brække mig når jeg skal så langt tilbage.

Får i ikke kvalme?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
knirkemis

Jeg opdagede i forgårs at jeg havde to mandelpropper, og jeg har bare ikke kunne få dem væk. Men så fandt jeg et genialt råd på nettet: enden af en hårnål (altså den lille løkke enden danner). Vupti, og så var de væk, helt uden at trykke og rode og mase.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LevitateMe
Ihh hvor irriterende . Jeg kan se en, men er simpelthen ved at brække mig når jeg skal så langt tilbage.

Får i ikke kvalme?

Jeg har et enkelt sted på min højre mandel, som jeg ikke kan pille for meget ved, uden enten at hoste helt vildt eller at starte min brækrefleks. Det er helt vildt irriterende. Det går dog lidt bedre med vandsprøjten.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LevitateMe
Jeg opdagede i forgårs at jeg havde to mandelpropper, og jeg har bare ikke kunne få dem væk. Men så fandt jeg et genialt råd på nettet: enden af en hårnål (altså den lille løkke enden danner). Vupti, og så var de væk, helt uden at trykke og rode og mase.

Smart!

Men der er med garanti flere derinde, som bare ikke er kommet til syne endnu.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LevitateMe
Hm. Det lyder simpelthen så klamt med de mandelpopper. Jeg har kigget og kigget i min mund, men kan ikke se noget som helst - udover tunge, tænder osv selv :D

Nå, men or noget tid siden hostede jeg en del, og pludselig var der sådan en hvid lille kugle i min mund - spyttede den ud og undrede mig meget over, hvad det var. Kan det mon være sådan en? Ad! :D

Ja, det er nok sådan en :D Kan du ikke se dine mandler eller ligger de for langt nede?

Hvis det sker igen, kan du prøve at mase den og lugte til den. Hvis den lugter virkelig, virkelig grimt, så er det en mandelprop :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LevitateMe
Ew. :D Jeg bruger fingrene. Min far bruger en spisepen. Det er faktisk ret genialt.

Jeg kan slet ikke se noget for min hånd, hvis jeg stikker mine fingre i munden :D Kan du det?

Men alle der skulle have den mindste lyst, MÅ prøve det med sprøjten. Det er virkelig rart at vide, at mandlerne er helt tømte og rene.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LevitateMe
Lidt. Jeg bruger min pegefinger og kører op ad siden, så jeg er lige ved at brække mig. :D Men det er effektivt.

:D Jeg føler mig altid lidt åndssvag, hvis det kommer dertil at jeg kommer til at "gagge" lidt. Men ud skal de!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LevitateMe
Jeg vil gøre hvad som helst for at få dem ud. Jeg vil ikke byde andre så slem en ånde. :tie:

Den ene gang brækkede jeg mig også lidt i håndvasken. :genert:

Haha :D Charmerende. Det skal nok også ske for mig en dag.

Jeg kan fornemme når propperne er der. Altså, nærmest lugte dem i min egen mund. Men selvom jeg har testet på flere forskellige personer, om de ikke også kunne fornemme at jeg havde grim ånde, så har de aldrig kunne lugte det. Så jeg tror at det skal være meget slemt, før ens ånde bliver klam.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind