Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Munimuni

Mødregruppen for juni-børn 2012

Recommended Posts

stumpL

Queen: Skønne billeder :love:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Trudes

Skønne billeder, Queen! :love:

Og ja, det er ret ærgeligt hvis denne tråd snart afgår ved døden!

Mht. det med at kigge tilbage, så har jeg også siddet og kigget tilbage i vores tråde, det er super hyggeligt. Og hold da op hvor var NOGEN ret træt af at være gravid :blush:

Jeg kan slet ikke fatte at Jeppe er 9 måneder lige om lidt. Hvor dælen blev den tid lige af. Men er også ret splittet, for jeg kan også mærke at jeg synes det er skønt at han nu er så stor og at jeg glæder mig til at han begynder at gå, tale osv :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
NCD-76

Mht. det med at kigge tilbage, så har jeg også siddet og kigget tilbage i vores tråde, det er super hyggeligt. Og hold da op hvor var NOGEN ret træt af at være gravid :blush:

Jeg kan slet ikke fatte at Jeppe er 9 måneder lige om lidt. Hvor dælen blev den tid lige af. Men er også ret splittet, for jeg kan også mærke at jeg synes det er skønt at han nu er så stor og at jeg glæder mig til at han begynder at gå, tale osv :)

Liam bliver 10 mdr. på lørdag og hvis min hukommelse ikke svigter mig så er Sofus allerede 10 mdr. Vildt !!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stumpL

Jeg er så spændt på hvornår Mille begynder at gå.

Synes det er vildt, om 3 dage er Mille 9 1/2 mdr., synes det var igår vi blev udskrevet fra neo og kom hjem, men når heg kigger på min trold kan jeg godt se at der er sket en del - især når jeg kigger på hånd- og fodaftryk som jeg lavede da hun var 1 uge gammel, nøj de var små :lun:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Trudes
Jeg er så spændt på hvornår Mille begynder at gå.

Synes det er vildt, om 3 dage er Mille 9 1/2 mdr., synes det var igår vi blev udskrevet fra neo og kom hjem, men når heg kigger på min trold kan jeg godt se at der er sket en del - især når jeg kigger på hånd- og fodaftryk som jeg lavede da hun var 1 uge gammel, nøj de var små :lun:

Ja, tiden går virkelig bare stærkt!

Jeg mindes slet slet ikke at tiden gik så stærkt da Anders var lille, men det syntes jeg jo nok dengang at den gjorde :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Trudes
Liam bliver 10 mdr. på lørdag og hvis min hukommelse ikke svigter mig så er Sofus allerede 10 mdr. Vildt !!

Det er så vildt! Jeg synes det var igår vi skrev i terminstråden!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
HaBPa

Tror det er første gang i 2 måneder jeg har logget mig på jubii.

Får aldrig tændt computeren mere.

Lidt sørgeligt har knus elsket jubii i mange år, har læst mig til en masse, både gode og knap så gode ting.

Ang. Sukker fik Lærke intet før hun var 1 år idag af en alder af 4½ år får hun stadig ikke sodavand kun saft ved mormor. kage, og slik ja det jeg kan begrænse går jeg. Men idag var vi hos mormor og morfar deres nabo havde deres barnebarn på påskeferie hun er et år ældre. De kom og lånte Lærke med ud at finde påskeæg. Påskeægget indholdt et kinder æg en hul hare og 3 af de større 1 kr poser. stod det til mig havde halvdelen været gemt væk. De 2 tøser hyggede og fik spist det hele i deres æg. Aske får heller ikke noget før han er 1 år hvis jeg kan undgår det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
KreaMor

? Dejlige Damer ?

I er de bedste ? det syntes jeg lige i skulle vide :lun:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
QueenLostrisThe2nd

:qh::worship: Det er du også, Dorrit :D

Specielt fordi du lige trak vores tråd frem for første gang i snart 5 måneder :8: Tænk, at Facebook har taget magten!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
bettejen

:kys::kys:

? Dejlige Damer ?

I er de bedste ? det syntes jeg lige i skulle vide :lun:

:kys:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

• Opret ny...