Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Munimuni

Mødregruppen for juni-børn 2012

Recommended Posts

SIA.T

Ih hvor godt med denne tråd, Winnie.. :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
apl75

Uh... Ny tråd....

Hvor meget praktisk for i udrettet hjemme??? Jeg synes ikke det bliver til det vilde her.... Jeg haver godt nok en dagsseddel, men de dage hvor Ziva er meget vågen el har luft i maven, bliver det ikke til særlig meget...

Hvor meget lader i babyen ligge alene i senge eller andre steder, mens i får lavet lidt??

Jeg har en formodning om, at jeg sidder mere med hende end måske godt er, i forhold til at jeg stort set ikke får lavet andet end vaske / ordne tøj og rense flasker....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
apl75
Ja jeg er stadig forvirret...

Hvordan gør I når I skal ud ?

1) Har I flasker med, med afmålt kogt afkølet vand, beholder med pulver mme og termokande med kogende vand?

2) Har I tomme rene og steriliserede flasker og brik mme med ? (hvis ja, hvad gør I med resten af brikken, synes ikke bare jeg vil smide det ud)

3) Hælder I brik mme i en flaske hjemmefra og tager termokande med kogt vand med til opvarmning ?

Lad mig hører, der er mange måder og jeg bliver forvirret.

Jeg hælder mest til at nr. 3, men ved ikke om man må gøre det sådan ?

Vi bruger metode et, pånær at vi ikke har en termokande med varmt vand med... Som regel er der en microovn, der hvor vi skal hen.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stumpL
Vi bruger metode et, pånær at vi ikke har en termokande med varmt vand med... Som regel er der en microovn, der hvor vi skal hen.....

Inde i mit hovede er nr. 1 nok også bedst - men paniktanken er: hvad hvis der ingen mikroovn er, hvad så?

Vi skal i byen idag, først til 5 ugers undersøgelse og bagefter på gågaden og finde fødselsdagsgave til Milles oldefar, se på kamera og købe godbidder til hunden.

Hvor får jeg varmet flaskerne - hvis nu der bliver behov for det ? Går ind i en tilfældig butik og spørger om at låne en mikroovn eller går ind på en café ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stumpL
Uh... Ny tråd....

Hvor meget praktisk for i udrettet hjemme??? Jeg synes ikke det bliver til det vilde her.... Jeg haver godt nok en dagsseddel, men de dage hvor Ziva er meget vågen el har luft i maven, bliver det ikke til særlig meget...

Hvor meget lader i babyen ligge alene i senge eller andre steder, mens i får lavet lidt??

Jeg har en formodning om, at jeg sidder mere med hende end måske godt er, i forhold til at jeg stort set ikke får lavet andet end vaske / ordne tøj og rense flasker....

Jeg får lavet mere end jeg regnede med, men nu er Mille heller ikke så meget vågen endnu.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
apl75
Inde i mit hovede er nr. 1 nok også bedst - men paniktanken er: hvad hvis der ingen mikroovn er, hvad så?

Vi skal i byen idag, først til 5 ugers undersøgelse og bagefter på gågaden og finde fødselsdagsgave til Milles oldefar, se på kamera og købe godbidder til hunden.

Hvor får jeg varmet flaskerne - hvis nu der bliver behov for det ? Går ind i en tilfældig butik og spørger om at låne en mikroovn eller går ind på en café ?

Ja, det ville jeg gøre.... Sidst vi var ved lægen, brugte vi det varme vand i hanen på toilettet til at varme flasken med... Det tager selvfølgelig lige lidt længere tid end microovn, men det kan sagtens lade sig gøre....

Min veninden der arbejder i butik (børnetøj) har fortalt, at de tit har mødre der kommer og låner deres microovn til at varme flasken i.... Så tror de er vant til det.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stumpL

Hunden tror den er gravid - den har mælk i partterne. Så synd for den. Vi har talt med dyrlægen og når Mille får mad skal vi aflede hunden i et andet rum og den må ikke gå med ned når Mille skal have mad om natten.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stumpL
Ja, det ville jeg gøre.... Sidst vi var ved lægen, brugte vi det varme vand i hanen på toilettet til at varme flasken med... Det tager selvfølgelig lige lidt længere tid end microovn, men det kan sagtens lade sig gøre....

Min veninden der arbejder i butik (børnetøj) har fortalt, at de tit har mødre der kommer og låner deres microovn til at varme flasken i.... Så tror de er vant til det.....

Hvis hun bliver sulten hos lægen spørg jeg om de har en mikroovn og på gågaden tror jeg det blive en café.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
apl75
Hunden tror den er gravid - den har mælk i partterne. Så synd for den. Vi har talt med dyrlægen og når Mille får mad skal vi aflede hunden i et andet rum og den må ikke gå med ned når Mille skal have mad om natten.

Stakkels hund altså......

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stumpL
Stakkels hund altså......

Ja, enten tror den at den er gravid eller også tror den at Mille er dens hvalp. Det er nok derfor den er mere op vagt og gør selv når der kommer familie på besøg.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites