Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Ja9_DH

De Absolut Awesome Aprilbabyer (og mødre) 2012 vol. 1

Recommended Posts

Marigold

Og et billede af Clara...

post-23395-13940087892219_thumb.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Estrella-

Fin tråd :banan:

Jeg sender lige de sidste info når jeg kommer på fra computeren.

Vi er lige kommet hjem fra besøg på mit arbejde hvor Magne sov hele tiden. Helt mærkeligt at være der igen. Men hyggeligt lige at sige hej til kollegaer og ikke mindst ungerne.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
bette123

Tak for velkomsten:-) glemte G.A. 35+5 ved vandafgang.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Er der egentlig nogen begænsninger på hvor længe af gangen baby må være i en vikle? Særlig mave-mod-mave stillingen bruger jeg meget :genert:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ja9_DH
Rigtig fin tråd.

Clara er født 40+2 kl 18.43 efter blot 5 1/2 time med veer :lun:

Har også lige sendt det til dig i en PB.

Jeg er ikke rigtig aktiv i tråden for tiden, men læser dog med. Jeg klarede ikke den der efter-fødsels-test så godt og har dermed en efter fødsels reaktion. Det havde jeg frygtet! Men nu er der ligesom sat ord på og der bliver lagt en plan for at få mig på benene igen. Jeg har måtte melde afbud til nogle ting og fralagt mig al det ansvar jeg nu kan finde ud af. Og så tager vi en dag af gangen!

Så jeg er her... bare på sidelinjen :)

Dejligt at du følger lidt med alligevel :kys:

Håber du snart er helt på toppen igen...det er godt, der er lagt en plan og god ide med at sige fra. Pas godt på dig selv :ae:

Og hvor er Clara bare så sød :lun:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Dolfin
Er der egentlig nogen begænsninger på hvor længe af gangen baby må være i en vikle? Særlig mave-mod-mave stillingen bruger jeg meget :genert:

Jeg ved ikke om der er en begrænsning, men er nysgerrig da jeg også bruger den stilling meget. Hver gang jeg forsøger anlægge ham i vuggestilling bliver han sur, men elsker mave mod mave

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ja9_DH

Jeg TROR ikke der er nogen begrænsninger så længe barnets hoved er støttet godt og benene er i frøstilling... :gruble:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
tulipan

TULIPAN

30.04.12

G.A. 40+3

Tidspunkt: 20.18

Vægt: 4040 g.

Længde: 58 cm

Køn: Dreng

Navn: Casper

Fødselsberetning: ligger egentlig i den gamle tråd?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
putten1979

Wallingford, Marigold og MissPT - sikke nogle lækre guldklumper i viser :lun::love:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
putten1979

Marigold - dejligt du stadig er med på sidelinien. Håber så meget for dig du kommer nemt igennem dette :kys:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites