Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Saxolyn

Ps3 ????

Recommended Posts

Saxolyn

Hej ejere af PS3 :wave:

Jeg overvejer at købe en PS3, men jeg ved ikke rigtig om det er pengene vær og om jeg kommer til at bruge den (Spille spil).

I må meget gerne skrive negative og positive ting om den, og skrive hvad i synes jeg skal gøre.

PS: Jeg har set en PS3 slim 160 GB til 1489 Kr.

Mvh.

Saxolyn

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Spil-tøsen

Min blir mest brugt til at se blueray på :-) men den blir da brugt og hvis du har prøvet 1 og 2 så vil jeg sige at den holder bedre fast på spillet end de to andre gjorde, dvs den står ikke og tænker fordi den har sat sig fast.

Men hvad har du nu af spille ting? og hvorfor en ps3 og ikke en wii? (2 forskellige jeg ved det godt, men stadig)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nicolait804

Jeg bruger kun min til at spille på og det er jeg udemærket tilfreds med. Jeg kan ikke rigtigt finde noget negativt ved det, måske skulle det være at den larmer lidt.

Om den er det værd, kommer også lidt an på hvad vil du bruge den til - hvilke spil foretrækker du at spille? Det er min erfaring at der er flere multiplayer spil til xbox, hvis det skal være spil hvor man sidder ved samme skærm, men hvis man spiller alene er så gør den sig godt.

Miss Falster - hvordan er den som blu ray afspiller - larmer den, er den let at bruge, hvordan er billedkvaliteten? Jeg overvejer nemlig at skifte mit anlæg og overvejer om jeg skal have en dedikeret afspiller eller om min ps3 kan bruges.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Spil-tøsen

ps3 er faktisk ret god som afspiller og det er kun visse cd-er der larmer, men det har som regel altid været de normale dvd-film og ikke blueray filmene, den er nem at betjene dog vil jeg sige du skal købe dig en fjernbetjening, hvis du vil bruge den til at se film med, for det med at bruge kontrolerne er lidt af en opgave :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nicolait804
ps3 er faktisk ret god som afspiller og det er kun visse cd-er der larmer, men det har som regel altid været de normale dvd-film og ikke blueray filmene, den er nem at betjene dog vil jeg sige du skal købe dig en fjernbetjening, hvis du vil bruge den til at se film med, for det med at bruge kontrolerne er lidt af en opgave :-)

Mange tak for svaret. Det med fjernbetjeningen var også noget som jeg regnede med.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
nobleman

Som jeg skrev i den anden tråd som TS startede så synes jeg den larmer ekstremt meget(det har de 2 vi har haft begge gjort efter 6 måneder) faktisk så meget at det ikek er en nydelse at se film/spille.

Men da vi købte en hdoptager(HD) med BD afspiller og et ordentligt HDMI stik så er det sådan at kvaliteten på filmene faktisk virker bedre på den rigtige afspiller fremfor PS3´eren og det er både BD og dvd film der ser bedre ud

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Saxolyn

Tusind tak jeg kom frem til at jeg ville købe en og jeg købte en i fredags (22/6 12)

Indtil videre synes jeg den er super god og sjov :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
antwoord

Ellers gør en ps3 samt media server...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...