jenay

Hvor stor kuffert til charterrejse?

Recommended Posts

jenay

Jeg står og skal 14 dage til Tunesien og skal i den forbindelse have købt mig en kuffert. Da jeg aldrig har været på charterferie og hidtil har rejst med rygsæk er jeg i tvivl om hvor stor den kuffert skal være?? Er der nogen der har et bud?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Escapegamer

Prøv at lægge det tøj, sko m.m. som du skal have med på turen på din seng og vurder, hvor meget plads det tager :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Tjek, hvad du må have med af kg. - det sætter en helt naturlig ramme for, hvad kuffertstørrelse, du kan tage med. Butikken, du køber i, kan vejlede dig i, hvad deres kufferter ca. svarer til i kg. af almindelig gennemsnitligt rejsegods.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Min lille kuffert kan der lige vold-presses 22 kg i. Men så skal man sidde på den, når den lukkes. Det smarte er, at når man ved det, så skal man aldrig betale overvægt, fordi der KAN ikke være mere i :D

Min største kuffert har været oppe og veje 40 kg :genert: Og så kan jeg altså ikke slæbe den op og ned af båndet - det dur ikke :D

Når det er sagt: til 14 dage ville jeg tage den lille kuffert med - én, der max kan være et par og 20 kg i.

Det bedste er en kuffert med 4 hjul, så du ikke skal bære noget af vægten, når du går med den. Altså noget i denne stil

Bright Lite Diamond Spinner 67cm/24inch Bronze - Delivery in Denmark

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Escapegamer
Min lille kuffert kan der lige vold-presses 22 kg i. Men så skal man sidde på den, når den lukkes. Det smarte er, at når man ved det, så skal man aldrig betale overvægt, fordi der KAN ikke være mere i :D

Min største kuffert har været oppe og veje 40 kg :genert: Og så kan jeg altså ikke slæbe den op og ned af båndet - det dur ikke :D

Når det er sagt: til 14 dage ville jeg tage den lille kuffert med - én, der max kan være et par og 20 kg i.

Det bedste er en kuffert med 4 hjul, så du ikke skal bære noget af vægten, når du går med den. Altså noget i denne stil

Bright Lite Diamond Spinner 67cm/24inch Bronze - Delivery in Denmark

En hård Samsonite er i hvert fald meget bedre end bløde kufferter :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
NickiW
On 19/6/2012 at 11:37, Escapegamer skrev:

En hård Samsonite er i hvert fald meget bedre end bløde kufferter :)

Faktisk ikke helt sandt. Udviklingen i holdbarhed indenfor kufferter er noget nær det samme efterhånden. Nu er det udelukkende personlige præferencer, om det giver mening at vælge den ene eller den anden.. Jojo - hvis du tager en som denne og sammenligner med en blød kuffert fra Føtex eller Bilka, har du nok ret.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind