wonderlust

Vi der venter på storken:)

Recommended Posts

wonderlust
Lulu - det lyder som en god plan. Håber dog ikke, at det bliver nødvendigt :kys:

Emixa - jeg forsøger, at følge med men min kondi er ikke så god så er lidt forpustet :stoned:

Wonderlust - hvordan går det hos dig? :)

Zan22 - det tog også kun 2 måneder med vores første barn og nu er jeg i 5. Cyklus hvor vi forsøger, at lave vores andet barn. Håner, at det går hurtigere for jer :)

Mulledit - det lyder som en god plan med en måned på P-piller og selvfølgelig kan du blive her, I holder jo bare en lille pause :) jeg håber dog ikke, at det bliver aktuelt og at du er gravid nu :kys:

Det går ok. Er på dag 12, så nu får vi at se, hvad der sker om et par uger. Hvordan går det hos dig?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Emixa

Mulledit - Selvfølgelig bliver du herinde selvom du tager en enkelt cyklus på p-piller,

håber det hjælper på dine smerter :)

Wonderlust - Ok, lyder som en god ide, at det er en ny der overtager når det er :gogo: Håber at der ikke skal gå helt lige så lang tid denne gang. Krydser for at der er bid i denne cyklus :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sians

Jeg håber, at vi allesammen snart får to streger, så det slet ikke er nødvendigt at oprette en ny tråd:)

Jeg så forresten på en spiseseddel idag fra enten bt eller ekstra bladet noget med, at man kan teste, om man kan blive gravid, eller noget i den retning (gik kun lige hurtigt forbi) - er der nogen af jer, der har læst artiklen?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Herut

Wonderlust - håber på et positivt resultat om to uger så :) her sker der ikke det store. Er på CD 5 så der er laaang tid til noget som helst :boo:

Sians - jeg så godt spisesedlen men har desværre ikke læst artiklen. Har prøvet at kigge på bt og eb's hjemmeside men kunne ikke finde noget om det. Er ellers også nysgerrig efter at læse artiklen :gruble:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
PlusEsseQuamSimultatur

Jeg stemmer for at vi starter en ny tråd så vi kan få renset ud i, hvem der skriver herinde og hvem der ikke gør :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Emixa

Wonder - Tak for dit gode arbejde med at holde denne tråd :gogo:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind