wonderlust

Vi der venter på storken:)

Recommended Posts

sommer85
Nulputte: hvor er han da ikke særlig hensynsfuld din mand :kys::ae: jeg håber og tror det er fordi han bare lige skal have lidt ro til at tænke tingene igennem også give dig et stort knus og et kæmpe undskyld for hans opførelselse:kys: håber ikke det er så slemt som lægen lagde op til :ae:

Sommer: pøj pøj med eksamen i morgen er sikker på du er herre sej og klarer det med bravour :banan: sej poster du har lavet :gogo: den er bare sååååå sød:)

Her kom min datter med den sødeste kommentar idag da jeg bad hende komme og få en tør numse:) jeg har mega ondt i bækkenet idag og da jeg for 120 gang bad hende komme hen på sofaen for at få ordnet den rumpe da jeg trængte til at ligge ned sagde hun : jamen så put dig ned :lol::love:

Tak skal du have :kys:

Og nårh... :lun: Hvor var det en sød kommentar :-P Og sjov! :gogo:

God bedring med det dumme bækken!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Okaysågørvidet
Jeg tester tidligst den 29. - burde få mens (håber den ikke kommer pga II) omkring den 26, men i sidste cyklus der fik jeg først mens på dag 30 :)

Jeg har også testdag d. 29ende. :D Der er det 14 dage efter inseminering. :D Og jeg har LOVET ikke at teste før.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Okaysågørvidet
Årh hvor dejligt, så var du solgt :lun: Det er simpelthen så sød en alder. Min nevø er også 8 mdr., og der sker bare så meget :gogo:

Nej! Han er da lige blevet født! :shock:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Okaysågørvidet

Ida; Hvor vildt. Havde helt glemt at Henrik er 32. Men på den anden side kan jeg heller ikke rigtig forstå, hvordan jeg er blevet 25. Det er lidt noget andet med Claus, han har altid bare været gammel. :genert:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Stjerne87
Nej! Han er da lige blevet født! :shock:

...det tænkte jeg også... :genert::lol: Pelc for søren, det er på tide vi kommer videre :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Blaesbjerg
Jeg har også testdag d. 29ende. :D Der er det 14 dage efter inseminering. :D Og jeg har LOVET ikke at teste før.

Så (når vi selvfølgelig ikke får mens) kan vi teste sammen :banan:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
katskat1987

Nulle det er ikke særlig sødt af din mand, men jeg tror måske ogaå, han er chokeret og lige skal sluge det. Min mand vidsteheller ikke rigtig hvad han skulle gære eller sige, da vi fandt ud af, at jeg havde pcos.

Jeg håber I kan få jer en god snak og afstemme jeres forventninger :ae:

Sommer selvfølgelig skal det nok gå, det er jeg helt sikker. Jeg er helt sikker på, du består, og så er alt andet lige meget for så er du lærer :kys:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
katskat1987

Jeg vil egentlig også helst teste over tid, men jeg ved ikke rigtig hvornår det er. Sidste cyklus var 32 dage, denne cyklus har jeg dkg en fornemmelse af er 2-3 dage længere. I dag er jeg vidst nok på dag 24, så der er jo lige lidt tid endnu.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bist83

Hej i den nye tråd...

Jeg er med på det sene testhold. Jeg forventer også mens d. 26-28 juni... Så tester der omkring.. Vi skal have indflytterfest d. 7. Juli, så alle venner finder ud af det samtidig hvis vi er heldige denne gang..

I aften deltager jeg i endnu et motionsløb. 5,7 km.. Det bliver hårdt!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ninasofia
Ja! :gogo: Eller også må den gå på pension og lade en ny ung og lækker stork komme på banen :slem::D

Præcis :gogo: Og super fin poster du har lavet :worship:

Aaarh ny god-masser-af-baby-karma-lækker-storketråd. Mmm her dufter dejlig af baby. Kan I dufte det? :lun:

Nå, må lige have kommenteret den dårlige karma fra sidste tråd:sur:

Nulputte: Lortedag!!! Hvor er det bare synd for dig. Håber på det bedste

Øv, får I alle bare mens nu eller hvad...? Dumme stork!

Nina: Jeg blev gravid, selvom jeg løb regelmæssigt og med intervaltræning med høj puls (vidste ikke, jeg var gravid på det tidspunkt). Så tror ikke løb kan forhindre, at graviditet opstår.

Sommer: Pøj pøj med eksamen!

Ellers kan jeg ikke rigtig følge med som I skriver. Det er straffen for en dag, at nævne hvor stille I var

Været til ZT i dag. AV for h...... det gjorde ekstra nas i dag. Er sikker på, det nok skal gøre min krop godt.

Er der nogle, der i denne cyklus, som vil være med til ikke at teste før tid? Altså først teste, når vi rent faktisk er over tid? Jeg kan mærke, at det påvirker mit humør i negativ retning, at teste 3+ et eller andet (selvom det er modbydeligt fristende). Aftalen er bindende:D Jeg har i øvrigt først testdag 7. juli næste gang (4+1, siger min Womanlog, beregnet udfra forventet ÆL). Har ingen g-test i huset pt. Så langt så godt.

Godt at høre :gogo: Jeg løber lige inden aftensmaden :banan:

Jeg ville i princippet gerne lade være med at teste før forventet mens, men jeg sover så dårligt om natten op til mens, fordi jeg er så spændt på, om jeg nu kan lave en positiv test :genert: Så hellere teste et par dage før og få en afklaring.

Til gengæld er det slut med at teste for ÆL fra næste cyklus. Når mine ÆL-tests er brugt op i denne måned, gider jeg ikke bruge flere penge på det fis, når de nu alligevel ikke kan finde ud af at blive positive :boo: Jeg har testet morgen og eftermiddag i dag. De er begge meget tæt på positiv, men teststregen er ikke helt lige tå tyk som kontrolstregen, men lige så tydelig :stoned: Og helt ærligt: jeg er på dag 23 i dag. ÆL skal jo slet ikke ligge så sent :whine: Og manden forstår mig bare slet ikke. Jeg forstår ikke, hvorfor jeg ikke må være trist over ikke at kunne lave en positiv ÆL tests, bare fordi vi næsten lige er gået i gang med PB :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind