wonderlust

Vi der venter på storken:)

Recommended Posts

wonderlust

:klap:INDBYDELSE!:klap:

KÆRE STORK

DU INVITERES HERMED AF ALLE DE DEJLIGE OG SMUKKE KVINDER I DENNE TRÅD, TIL BABY-UDDELINGS-DAG. :gogo:

DU BEDES KOMME MEGET SNART!

VI GLÆDER OS TIL AT SE DIG!! :banan:

KÆRLIGE HILSNER,

STORKEDAMERNE fra STORKETRÅDEN! :wave2::kys:

Pregnant-Belly.jpg

Hvor er du sød:kys:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
wonderlust

Jeg sad med min venindes 8 mdr gamle dreng i lang tid igår. Øj, hvor er han sød:lun: Han blev ved med at smile til mig:lun:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sommer85
Jeg sad med min venindes 8 mdr gamle dreng i lang tid igår. Øj, hvor er han sød:lun: Han blev ved med at smile til mig:lun:

Årh hvor dejligt, så var du solgt :lun: Det er simpelthen så sød en alder. Min nevø er også 8 mdr., og der sker bare så meget :gogo:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sommer85
Sådan :worship: hvis den ikke fatter budskabet, så må vi købe den nogle briller :D

Ja! :gogo: Eller også må den gå på pension og lade en ny ung og lækker stork komme på banen :slem::D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Stjerne87

Nulputte manden din er en skovl idag med den opførsel, kort og godt. Det er ikke i orden - det lyder som I trænger til at få en ordentligt snak nu om hvad I vil og ikke vil ifbm. en mulig baby :ae:

Sommer din dejlige dame hvor er du sød :lol: Krydser for at du klarer imorgen så let som ingenting og at der vokser en fin spire i din mave :love:

Jeg melder mig gerne til først at teste efter forventet mens er udeblevet, det andet giver alligevel ingen baby :D Jeg er dog kun på dag 2 så der er lææææææænge til endnu. Nu vil jeg først nyde at jeg kan være total afslappet og ligeglad med manglende baby i min mave :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mizty23

Jubiiii :banan: ny tråd :lun:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
hotten

Hold nu op i skriver hurtigt :lol: det er da overhovedet ikke til at følge med :lol: jeg aner jo af gode årsager ikke hvordan min cyklus vil være næste gang da jeg ikke aner hvordan min krop reagerer efter aborten men i teorien startede min cyklus i fredags efter aborten:) så jeg må jo tro omkring denne dato i næste måned må være der hvor jeg ska ha mens:) men vil da tro at når vi til d.20 juli og jeg ik har fået mens vil jeg nok teste :) jeg håber jeg blir gravid snart igen:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sommer85

Sommer din dejlige dame hvor er du sød :lol: Krydser for at du klarer imorgen så let som ingenting og at der vokser en fin spire i din mave :love:

Jeg melder mig gerne til først at teste efter forventet mens er udeblevet, det andet giver alligevel ingen baby :D Jeg er dog kun på dag 2 så der er lææææææænge til endnu. Nu vil jeg først nyde at jeg kan være total afslappet og ligeglad med manglende baby i min mave :lol:

Tak søde :kys::D

Nyd de de kommende dage, hvor du bare kan slappe af! :kys::gogo:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
hotten

Nulputte: hvor er han da ikke særlig hensynsfuld din mand :kys::ae: jeg håber og tror det er fordi han bare lige skal have lidt ro til at tænke tingene igennem også give dig et stort knus og et kæmpe undskyld for hans opførelselse:kys: håber ikke det er så slemt som lægen lagde op til :ae:

Sommer: pøj pøj med eksamen i morgen er sikker på du er herre sej og klarer det med bravour :banan: sej poster du har lavet :gogo: den er bare sååååå sød:)

Her kom min datter med den sødeste kommentar idag da jeg bad hende komme og få en tør numse:) jeg har mega ondt i bækkenet idag og da jeg for 120 gang bad hende komme hen på sofaen for at få ordnet den rumpe da jeg trængte til at ligge ned sagde hun : jamen så put dig ned :lol::love:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sommer85

Putte - jeg er med i koret der siger, at din manse lige må tage sig lidt sammen! Det er ikke ok det der. Og så må I få jer en ordentlig lang snak, så I kan afstemme forventninger. Håber på det bedste for dig :kys:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind