Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Rapfisk

Kastrup Lufthavn (CPH), Terminal 1

Recommended Posts

Rapfisk

Jeg skal ud at flyve indenrigs for første gang i mit liv, og nu melder sig så spørgsmålet: Kan man gå fra metroen og ned til indenrigsterminalen? Jeg kan på hjemmesiden se noget om nogle busser, men jeg synes, det er så ufleksibelt.

Så altså, kan man gå hele vejen? Og hvor lang tid tager det (cirka?). Og hvor går man hen, når man når bunden af Terminal 2?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Xantippe

Ja, det kan man godt. Gå. Det tager vel 20 minutters tid - alt efter tempo og bagage. Jeg har altid gået turen udenfor langs bygningen, fordi jeg er usikker på om man kan komme igennem. Der er jo alt det pjat med sikkerhed og halløj.

Men tag bussen. Så ufleksibelt er det heller ikke.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
nothinginbetween

Jeg ville også tage bussen, det er helt klart det nemmeste og nok også hurtigste :) Jeg rejser ofte indenrigs og har altid taget bussen, bortset fra første gang hvor jeg også syntes, at det var ufleksibelt. Jeg blev klogere :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
VildMagi

Jeg plejer altid at gå og ja, det tager en 15-20 minutter. Det er ok langt, men hvis vejret er godt, så går jeg, fordi jeg ikke gider vente på bussen. Der er skilte hele vejen.

By the way, så kan man sagtens tjekke ind ved selv check in-standerne ved metroen og så gå i gennem security i udenrigs, hvis man altså ikke har bagage, der skal tjekkes ind.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Xantippe
Jeg plejer altid at gå og ja, det tager en 15-20 minutter. Det er ok langt, men hvis vejret er godt, så går jeg, fordi jeg ikke gider vente på bussen. Der er skilte hele vejen.

By the way, så kan man sagtens tjekke ind ved selv check in-standerne ved metroen og så gå i gennem security i udenrigs, hvis man altså ikke har bagage, der skal tjekkes ind.

Nice to know på en regnvejrsdag og man ikke har tid til at vente på bussen. :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
paint
Skrevet (redigeret)

Man kan sagtens gå fra udenrigserminalerne til indenrigs, endda indendørs. Hvor udenrigsterminalerne slutter, er der lavet en ny (2007) forbindelsesfinger, med 6 rullende fortove.

2007 - Københavns Lufthavne

Stojvaeg1.jpg

Det er en meget flot katedral-agtig bygning:

Departure | Flickr - Photo Sharing!

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Xantippe
Man kan sagtens gå fra udenrigserminalerne til indenrigs, endda indendørs. Hvor udenrigsterminalerne slutter, er der lavet en ny (2007) forbindelsesfinger, med 6 rullende fortove.

2007 - Københavns Lufthavne

Stojvaeg1.jpg

Det er en meget flot katedral-agtig bygning:

Departure | Flickr - Photo Sharing!

Den er forbandet lang og røvkedelig. Jeg mente nok at der var noget med rullende fortove, men så er det altså federe at gå udenfor (i godt vejr) eller tage bussen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
paint
Den er forbandet lang og røvkedelig. Jeg mente nok at der var noget med rullende fortove, men så er det altså federe at gå udenfor (i godt vejr) eller tage bussen.

Tjah - smag og behag. Jeg synes faktisk den er ret flot, og fordelen ved de rullende fortove, er især indlysende, hvis man har meget bagage at slæbe på.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Xantippe
Tjah - smag og behag. Jeg synes faktisk den er ret flot, og fordelen ved de rullende fortove, er især indlysende, hvis man har meget bagage at slæbe på.

Der er bussen altså smartere. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
unknownfemale

Man kan ikke gå fra metroen og til indenrigs indendørs, du skal gå udenfor. Busserne går hver 10 minut og tager ikke mere end 5-7 minutter.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...