Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Excentrica

Vind (måske) en ipad.

Recommended Posts

Excentrica

Den reklame der ligger mellem første og andet indlæg. I går var det "tæl trekanter", i dag er det "Helle til tælling".

Er det kun mig, der synes den virker mistænkelig? Er det noget der fører til virus/spam?

Er ræd for at ramme den med mine fede fingre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Knud-a

Det er mere end mistænkeligt. Hvis du prøver at svare kommer du efter et par spørgsmål til et felt hvor du skal oplyse dit mobilnummer !!

I en lillebitte tekst nedenunder står der at det koster 100 Kr. Jeg gad nok vide hvor mange, især børn, der hopper på den. Jeg fik heldigvis øje på det i tide, men jeg tror mange er for tændte af ideen om at vinde en ipad.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
hvz74
Gad vide hvorfor Jubii bringer den slags reklamer :rulle:

Det synes jeg at de bør holde sig for gode til, eller betaler de så godt for at have den på at de ikke kan afslå :gruble:

Hvis jeg husker rigtigt, så skrev Keller engang at dem der laver de annoncer tit bestiller gennem en tredjemand, så de har ikke en chance for at vide at den der har købt annoncepladsen vil bruge det til de der 'vind en ipad/bil/mobiltelefon/whatever' "konkurrencer".

Og så tror jeg også, at lige netop de "konkurrencer" som er der nu er liiiige akkurat på den rigtige side af loven, så Jubii kan ikke med det samme afslå dem at købe annonceplads. Men jeg husker at en af de gamle "tillykke, du er besøgende nr. xx.xxx" annoncer blev taget af i samme øjeblik en admin blev gjort opmærksom på det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...