Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

louise_dahlgaard

Maj 2012 Mødregruppe!

Recommended Posts

bette123
William har ret forskellige dage, synes jeg - nogle dage sover han stort set altid og andre dage er han vågen i både 2 og 3 timer og måske endda 4 timer. Mystisk...

Nå, har talt med min SP omkring hans aff, han skal fortsætte med nan HA1 og så have lidt laktolose dagligt, 2,5 ml hver morgen - det er så træls for ham at han skal døje sådan med det aff, han prutter utroligt meget og uha de lugter ikke specielt godt :8: håber at hans lille mave og mavesystemet snart bliver velfungerende igen.

På torsdag skal jeg have ham til 5 ugers undersøgelse, ih hvor spændende :banan:

Max er ligeså mystik, nogle gange er han vågen 2-3 timer og andre gange kan han næsten ikke holde sig vågen igennem et måltid...

Hvor er det træls han skal døje sådan med maven, har også en bette mand som har problemer med maven. Han prutter helt vildt meget og nogle gange er vi nødtil at hjælpe ham med at cykle med bene og "presse" bene op mod maven. Han får også mylicon dråber 4 x i døgnet... Er der nogle som har erfaring med dem, hvor længe må man bruge dem?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
bette123

Har i andre gylpebørn? Max gylper helt vildt og er nogle gange vildt frustretret over det, så træls at blive gylpet ned midt om natten. Kan ikke finde ud af hvordan eller om jeg kan gøre noget så det bliver mindre...?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Quinden9900

Bette123 - de mylicon dråber kender jeg ikke.. jeg cykler også med hans ben og giver ham vand og- eller kamillethe.

SP sagde at laktolosen ikke er skadelig, så det skal han have 1 gang dagligt, er hans aff meget tynd, holder vi pause i en dag eller to.

William gylper kun sjældent, kun hvis jeg ikke får ham bøvset af godt nok, synes jeg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
louise_dahlgaard
Har i andre gylpebørn? Max gylper helt vildt og er nogle gange vildt frustretret over det, så træls at blive gylpet ned midt om natten. Kan ikke finde ud af hvordan eller om jeg kan gøre noget så det bliver mindre...?

Nicoline har ikke gylpet indtil videre! Tror ikke man kan gøre så meget for at få det til at holde op! Ud over passe på at ligge dem på maven og sådan efter de har spist!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
louise_dahlgaard

Vi har heldigvis fået styr på vores nætter igen efter vi gik over på flaske! Nu får hun en flaske mellem 22 og 23 og så igen ved 3 tiden og så igen ved 6-7 tiden så det er jo til at holde ud! Men hold da op jeg syntes hun er en ædedolk hun spiser mellem 70 og 100 ml ca hver 3 time hvilket vil sige hun får 8-9 flasker i døgnet på mme står der de skal have ca 6 flasker i døgnet! Men hva hun skal jo have noget at holde dobbelthagen og de tykke kinder vedlige med!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Quinden9900
Vi har heldigvis fået styr på vores nætter igen efter vi gik over på flaske! Nu får hun en flaske mellem 22 og 23 og så igen ved 3 tiden og så igen ved 6-7 tiden så det er jo til at holde ud! Men hold da op jeg syntes hun er en ædedolk hun spiser mellem 70 og 100 ml ca hver 3 time hvilket vil sige hun får 8-9 flasker i døgnet på mme står der de skal have ca 6 flasker i døgnet! Men hva hun skal jo have noget at holde dobbelthagen og de tykke kinder vedlige med!

Den samme situation med vores bette skat, han kan også sætte noget til livs :)

Han er for øvrigt 5 uger idag :love:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
bette123
Mit gylpebarn er ikke så slem mere. Hun gylper kun lidt efter et måltid, men hun SKAL bøvse efter hun har spist for ellers kan hun slet ikke finde ro - forståeligt nok. Den store bøvsede eller gylpede ikke særlig meget, så hende havde jeg nærmest aldrig hængende på skulderen.

Bette, lige i starten da A gylpede meget, ammede jeg hende nogle gange, så hun sad op. Hun sad med et ben på hver side af mit lår, og så kunne jeg støtte hendes hoved med begge hænder. Jeg synes det hjalp lidt at hun ikke skulle op og ned, lige efter et måltid :gruble:

Det vil jeg prøve=)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
bette123

Må nok bare holde det ud=) Men håber godt nok det bliver bedre, synes ikke han gylpede så meget bare nogel uger tilbage, mistænker lidt de mylicon dråber, men det hjælper bare godt med luften i maven. Så gylpen er bedre, for det gør ikke ondt på ham, det er bare træls for mig...=)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Quinden9900

William mener at det bedste sted at sove er på mor, enten på arm eller i favn, eller på mig. Det er hyggeligt, men vil gerne vænne ham af med det igen. Lige nu hænger han på min arm, så jeg skriver med et-finger system :)

Nogle gode råd ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sandra_Baby

Min vil bare slet ikke falde til ro :gruble: han er så urolig og vil bare spise konstant. Det et større arbejde at få ham til at sove. Men han virker ikke til at have ondt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

• Opret ny...