Maggie

Slimex slankepille

Recommended Posts

Maggie

Hej. Jeg har læst en masse godt om Slimex pillen, men jeg syns det er svært at stole på alle "reklamerne".

Hvad er jeres erfaring med pillen, hvor lang tid tog I dem, bivirkninger, og hvordan/hvornår skal de tages?

:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
malou_43

Find et bedre alternativ. Jeg er selv igang med Allevo pulver og bar som en del af min kost, bare lige for at komme igang. Drik mere vand, bevæg dig mere og ændr din kost i små bidder :)

Jeg tog som 16 årig min mors Letigen- slankepiller fra hendes læge. Jeg rystede konstant. Og havde hallucinationer de første døgn. Virkelig skræmmende! :tie: De er forbudte idag, men var meget populære dengang og skulle endda haves gennem recept.

Er du meget overvægtig, så tag en snak med din læge. Denne kan vejlede dig eller henvise dig til en diætist. Det er MEGET bedre i det lange løb, samt meget sundere for din krop og dit sind :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Oxan

Jeg har skiftet min morgenmad ud med en nuposhake, spist mere protein (fx tun, kød etc) i forhold til hvad jeg plejer og skiftet hvidt brød ud med groft brød - samt ikke spist kage, eller slik - ud over en enkelt gang om ugen, hvor jeg må synde en lille smule (fx et enkelt stykke kage, eller lidt slik) og så spiser jeg ikke efter kl 20..

Jeg har smidt 6 kg på 3 uger, bare af de få ændringer.. Og har ikke følt mig sulten eller andet - og ens sukkertrang forsvinder efter et par dage :-)

Til gengæld har jeg prøvet MANGE slankepiller, af dem man kan købe i håndkøb - og ingen har hjulpet mig, de har højst givet mig dårlig mave :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
egernunge
Slimex - lækkert navn, der giver associationer i retning af snegle og regnorme :lol:

Ja, eller Slim-ex, altså tidligere slank, hvilket vel er ca. den modsatte association af, hvad en slankepille gerne vil give. :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Petrine-

Jeg tænker på gramsespektrum. SLIME! Jeg er en dåse slime og du kan lege med mig, for jeg' en dåse slime, tralala :banan:

Men ok, mange medicinnavne er bare så sære, min favorit er Propiden mod diarré :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
smukketina01

Hej du.Du kan købe piller på denne hjemme side. Slimex hurtigt og nemt købe garanteret at tabe sig

Jeg er startet på dem idag, efter 2 af mine kollagaer, er startet op fra 3 uger siden de har tabt 7 og 9 kg indtil videre.De har spist sundt og ingen slik og kager.Pillen gør, at de føler sig mæt hele dagen, tager en om morgen,men der har også taget sukkertrængen og det var mit problem så nu prøver jeg lykken.Kryds finger:0)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Linda232

Phen375 slankepiller - phen375.com Jeg modtog min bestilling til tiden og pillerne virker rigtig godt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
coutliyox

Jeg prøvede produktet og endte faktisk med at tabe mig 16 kg.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind