mh9000

Erfaringer med hudlæge Aalborg - Thomas Hohwy?

Recommended Posts

mh9000

Hej.

Jeg har en tid ved hudlægen Thomas Hohwy (Sundhedens Hus) i august. Vil høre om nogle har erfaringer med ham - gode og/eller dårlige? Vidste ikke om jeg skulle lave tid hos ham eller på Vesterbro, da ventetiden er den samme. Han har vist engang praktiseret sammen med Justesen som jeg havde hørt lidt dårligt om, derfor jeg er blevet lidt skeptisk nu. Håber nogle kan fortælle lidt! :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Pantomimehest

Jeg har desværre kun erfaringer med dem på Vesterbro og venter selv utålmodigt på at komme derop om lidt over en uge. Jeg kom dog til på Vesterbro i løbet af en måned, og da jeg ringede til Sundhedens Hus, havde de en ventetid på 3 måneder.

Jeg har dog aldrig hørt noget dårligt om Justesen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sle85

Jeg har været hos Hohwy. Han er lidt... speciel (smiler generelt aldrig), men han er dygtig til sit arbejde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MissTiff
Jeg har været hos Hohwy. Han er lidt... speciel (smiler generelt aldrig), men han er dygtig til sit arbejde.

Jeg har været der med min søn og han var netop sådan lidt... speciel :) Altså sød og rar, men meget fokuseret på arbejdet og ikke sådan særlig smilende, imødekommende og snaksagelig. Han gjorde sit arbejde og gjorde det godt, men det var så det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sle85
Jeg har været der med min søn og han var netop sådan lidt... speciel :) Altså sød og rar, men meget fokuseret på arbejdet og ikke sådan særlig smilende, imødekommende og snaksagelig. Han gjorde sit arbejde og gjorde det godt, men det var så det.

Præcis :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
anita.seerup@gmail.com
On 24/5/2012 at 23:12, mh9000 skrev:

Hej.

Jeg har en tid ved hudlægen Thomas Hohwy (Sundhedens Hus) i august. Vil høre om nogle har erfaringer med ham - gode og/eller dårlige? Vidste ikke om jeg skulle lave tid hos ham eller på Vesterbro, da ventetiden er den samme. Han har vist engang praktiseret sammen med Justesen som jeg havde hørt lidt dårligt om, derfor jeg er blevet lidt skeptisk nu. Håber nogle kan fortælle lidt! :-)

Hej, jeg har flere gange været hos hudlæge Thomas Hohwy og er udmærket tilfreds. Thomas H er venlig, sød og rar og meget fokuseret på arbejdet. Det synes jeg om. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind