Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Code71

Euro 2012 - I Polen & Ukraine

Hvem vinder Euro 2012  

59 stemmer

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Log ind sign in / Opret bruger for at deltage i afstemningen.

Recommended Posts

spurs
Danmarks endelige trup

Målmænd: Thomas Sørensen, Stephan Andersen og Anders Lindegaard.

Forsvar: Lars Jacobsen, Michael Silberbauer, Simon Poulsen, Daniel Wass, Simon Kjær, Daniel Agger, Andreas Bjelland og Jores Okore.

Midtbane: William Kvist, Christian Poulsen, Niki Zimling, Jakob Poulsen, Lasse Schöne, Christian Eriksen, Dennis Rommedahl, Tobias Mikkelsen, Michael Krohn-Dehli, Thomas Kahlenberg.

Angreb: Nicklas Bendtner og Nicklas Pedersen.

Det er simpelthen den sørgeligste trup i mandsminde. Snak lige om middelmådighed.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nyeng
Det er simpelthen den sørgeligste trup i mandsminde. Snak lige om middelmådighed.

Men det positive er, at der er flere spillere i kampform end sidst. Jeg er faktisk ikke helt pessimistisk omkring truppen, selvom jeg tror vi får rockertæv i næste månede.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
spurs
Men det positive er, at der er flere spillere i kampform end sidst. Jeg er faktisk ikke helt pessimistisk omkring truppen, selvom jeg tror vi får rockertæv i næste månede.

Ja men vi har alligevel altid haft et par spillere med en smule pondus. En Martin Jørgensen, og en jon Dahl som faktisk altid leverede når det galt. Eriksen er for ung og slet ikke i stand til at styre spillet endnu. Bendtner skal stopfodres for at være noget værd. Kanterne er heller ikke hvad de har været.

Vi mangler nogen spillere med slagkraft som kan vinde fodboldkampe.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nyeng
Ja men vi har alligevel altid haft et par spillere med en smule pondus. En Martin Jørgensen, og en jon Dahl som faktisk altid leverede når det galt. Eriksen er for ung og slet ikke i stand til at styre spillet endnu. Bendtner skal stopfodres for at være noget værd. Kanterne er heller ikke hvad de har været.

Vi mangler nogen spillere med slagkraft som kan vinde fodboldkampe.

Ja, altså de der klassespillere der kan måle sig med vores modstandere, har vi mangler i en del år. De senere år har det været kollektivet der blev satset på. Det er bare svært at bruge til noget, når modstanderne hedder Robben, Sneijder, Ronaldo osv. :sarkasme:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
spurs
Ja, altså de der klassespillere der kan måle sig med vores modstandere, har vi mangler i en del år. De senere år har det været kollektivet der blev satset på. Det er bare svært at bruge til noget, når modstanderne hedder Robben, Sneijder, Ronaldo osv. :sarkasme:

Hvis vi skal vinde skal de nærstudere Grækenland for 8 år siden, for det er eneste chance vi har.

Kun 2 angribere med, og vi ved alle hvor skrøbelig Bendtner. Hvis vi kommer bagud i kampene hvilket vi højst sandsynligt gør har han tydeligvis som altid ikke en plan b. Ingen rigtige valgmuligheder i det offensive. MO den ene mand på jorden der ALDRIG lærer af sine fejl.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bayern28

Nickie Bille er ude at kritisere MO for at være respektløs overfor de angribere der render rundt her hjemme og i udlandet men som MO ikke mener er gode nok. Jeg forstår ham sgu godt. Det er en fallit erklæring fra MO at sige der ikke er nogen der er gode nok. Der er sgu også en del spiller der er udtaget der heller ikke er gode nok. Han pisser på en masse spillere og hvis jeg var Bille ville jeg sgu ikke på landsholdet så længe MO er træner. Og lur mig om ikke MO tager to år mere efter EM.

Nicki Bille: Olsen er respektl

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LiverpoolFC

Jeg forstår også Bille. Og respekt for at han tør gå ud og sige noget! Jeg undrer mig egentlig lidt over at man tager Nicklas Pedersen med når man tænker på at han stort set ikke har spillet i denne sæson og har scoret hele 1 mål for Groningen. Og så undrer jeg mig generelt over at vi i princippet kun har 2 rigtige angribere med. Så kan det godt være at Bille spiller i den næstbedste spanske række, men han har stadig spillet ret godt ud fra hvad jeg har hørt, så undre mig at han ikke har fået chancen for at bevise sit værd ligesom Pedersen fik det.

Og så har jeg det stadig nederen over at Jesper Jørgensen ikke er med. Han har spillet virkelig godt i Genk i år, og er en central midtbanespiller der rent faktisk scorer mål, hvilket jeg synes vi mangler på holdet lige pt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nyeng
Jeg forstår også Bille. Og respekt for at han tør gå ud og sige noget! Jeg undrer mig egentlig lidt over at man tager Nicklas Pedersen med når man tænker på at han stort set ikke har spillet i denne sæson og har scoret hele 1 mål for Groningen. Og så undrer jeg mig generelt over at vi i princippet kun har 2 rigtige angribere med. Så kan det godt være at Bille spiller i den næstbedste spanske række, men han har stadig spillet ret godt ud fra hvad jeg har hørt, så undre mig at han ikke har fået chancen for at bevise sit værd ligesom Pedersen fik det.

Og så har jeg det stadig nederen over at Jesper Jørgensen ikke er med. Han har spillet virkelig godt i Genk i år, og er en central midtbanespiller der rent faktisk scorer mål, hvilket jeg synes vi mangler på holdet lige pt.

Ja, uden at det skal ende i en diskussion om Olsens evner og resultater, så glæder jeg mig altså til den dag, hvor vi får en landstræner med et lidt andet syn på de her udtagelser.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
spurs

Jeg syntes det er okay at MO går ud og siger det. JEg syntes det er forkert kun at udtage 2 angribere men at han siger til resten det er fordi de ikke er gode nok er fair nok. Så har de da noget konkret at gå ud fra, og ved at de er sku nød til at arbejde for det og blive bedre hvis de vil på landsholdet.

Bare tag Bendtner som stort set ikke har rykket sig en millimeter i flere år, men alligevel er selvskreven til holdet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Code71
Jeg syntes det er okay at MO går ud og siger det. JEg syntes det er forkert kun at udtage 2 angribere men at han siger til resten det er fordi de ikke er gode nok er fair nok. Så har de da noget konkret at gå ud fra, og ved at de er sku nød til at arbejde for det og blive bedre hvis de vil på landsholdet.

Bare tag Bendtner som stort set ikke har rykket sig en millimeter i flere år, men alligevel er selvskreven til holdet.

Det er da muligt at du ikke kan li Bendtner. Men han har lavet 8 kasser i Premier League i foråret alene. Hvis ikke det er godkendt, så er der måske nogle danskere der har liiiiiiidt for urealistiske krav?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...