Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Code71

Euro 2012 - I Polen & Ukraine

Hvem vinder Euro 2012  

59 stemmer

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Log ind sign in / Opret bruger for at deltage i afstemningen.

Recommended Posts

20PrinceLight

Jeg vakler lidt mellem Spanien og Tyskland (har stemt Spanien) med Holland som outsider.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LiverpoolFC

Jeg sætter også mine penge på tyskerne. Ellers har jeg faktisk Frankrig som stærke outsidere - den trup der er udtaget ser ikke helt dårlig ud.

Tilgengæld tror jeg nok ikke så meget på hollænderne længere - deres defensiv er godt nok ikke frygtindgydende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
20PrinceLight
:D

Hvis de går hen og vinder vil jeg ligne et geni.

Ja :D Men her er det andre 'bjerge', du skal tage højde for; de første hedder Tyskland, Holland og Portugal :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LiverpoolFC
Ja :D Men her er det andre 'bjerge', du skal tage højde for; de første hedder Tyskland, Holland og Portugal :D

Som jeg også skrev før så virker Holland ikke nær så skræmmende på mig nu som før. De har stadig en angribsmachine af en anden verden, men deres forsvar er ikke noget ser der særligt skræmmende ud.

Dermed ikke sagt at jeg tror Danmark går videre, men jeg har højere forhåbninger nu end før :D

Hollands bruttotrup (som stadig er på 27 mand):

Målmænd: Maarten Stekelenburg (AS Roma), Tim Krul (Newcastle United), Michel Vorm (Swansea City).

Forsvar: Vurnon Anita (Ajax), Khalid Boulahrouz (VfB Stuttgart), Wilfred Bouma (PSV), John Heitinga (Everton), Joris Mathijsen (Malaga), Ron Vlaar (Feyenoord), Gregory van der Wiel (Ajax) og JETRO Willems ( PSV).

Midtbanespillere: Afellay (Barcelona), Mark van Bommel (AC Milan), Nigel de Jong (Manchester City), Adam Maher (AZ), Stijn Schaars (Sporting), Wesley Sneijder (Inter), Kevin Strootman (PSV), Rafael van der Vaart (Tottenham Hotspur).

Angribere: Klaas Jan Huntelaar (Schalke '04), Luuk de Jong (FC Twente), Siem de Jong (Ajax), Dirk Kuyt (Liverpool), Jeremain Lens (PSV), Luciano Narsingh (SC Heerenveen), Robin van Persie (Arsenal ), Arjen Robben (Bayern München).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LiverpoolFC

Desuden ved jeg virkelig ikke hvad Hodgson har tænkt da han udtog Downing fra Liverpool til sin EM trup - manden har jo været et niveau under elendig i denne sæson. Tilgengæld fedt at se Oxlade-Chamberlain med i truppen.

Og så skriver jeg det gerne igen. Har Hamrén fået en hjerneblødning siden han har udtaget Rosenberg (som er blevet gradvist dårligere siden Poulsens mavepuster) istedet for Guidetti?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
spurs
Desuden ved jeg virkelig ikke hvad Hodgson har tænkt da han udtog Downing fra Liverpool til sin EM trup - manden har jo været et niveau under elendig i denne sæson. Tilgengæld fedt at se Oxlade-Chamberlain med i truppen.

Og så skriver jeg det gerne igen. Har Hamrén fået en hjerneblødning siden han har udtaget Rosenberg (som er blevet gradvist dårligere siden Poulsens mavepuster) istedet for Guidetti?

Hvem er Guidetti? Det var pokkers med spillere jeg lige pludselig ikke kender:blush:

Jeg tror heller ikke på Hollland. De toppede for 2 år siden og kan ikke se dem nå særlig langt denne gang.

Heller ikke England. Det bliver endnu en fadæse, om muligt større end sidste gang. Men det gør heller ikke noget, for det er underlig sjovt at se England fejle.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LiverpoolFC
Hvem er Guidetti? Det var pokkers med spillere jeg lige pludselig ikke kender:blush:

Jeg tror heller ikke på Hollland. De toppede for 2 år siden og kan ikke se dem nå særlig langt denne gang.

Heller ikke England. Det bliver endnu en fadæse, om muligt større end sidste gang. Men det gør heller ikke noget, for det er underlig sjovt at se England fejle.

Ung City angriber (lige blevet 20) udlejet til Feyenoord hvor han har scoret på samlebånd, noget med 20 mål i 23 kampe eller sådan noget, og der har været tale om hvordan flere af de større klubber skulle være ude efter ham.

Han har dog i de sidste par uger kun scoret et par mål, hvor han tidligere har scoret noget mere. Men jeg ville klart vælge en ung gut som ham, som har leveret, fremfor Rosenberg som i mine øjne er lidt over sin salgsdato.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Holland, Tyskland og Spanien i top 3, så må de selv kæmpe om pladserne!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Code71

Danmarks endelige trup

Målmænd: Thomas Sørensen, Stephan Andersen og Anders Lindegaard.

Forsvar: Lars Jacobsen, Michael Silberbauer, Simon Poulsen, Daniel Wass, Simon Kjær, Daniel Agger, Andreas Bjelland og Jores Okore.

Midtbane: William Kvist, Christian Poulsen, Niki Zimling, Jakob Poulsen, Lasse Schöne, Christian Eriksen, Dennis Rommedahl, Tobias Mikkelsen, Michael Krohn-Dehli, Thomas Kahlenberg.

Angreb: Nicklas Bendtner og Nicklas Pedersen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...