Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Code71

Euro 2012 - I Polen & Ukraine

Hvem vinder Euro 2012  

59 stemmer

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Log ind sign in / Opret bruger for at deltage i afstemningen.

Recommended Posts

Code71

Så er det i dag Morten Olsen offentliggører truppen og under tre uger til åbningskampen.

Andre der glæder sig lige så meget som jeg? :banan:

Afstemning om vinderen er med

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nyeng

Ja, glæder mig til EM...glæder mig knap så meget til at se truppen. Det er altid lidt nedslående at se, hvem vi kan præstere at udtage til en slutrunde :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Code71
Ja, glæder mig til EM...glæder mig knap så meget til at se truppen. Det er altid lidt nedslående at se, hvem vi kan præstere at udtage til en slutrunde :(

Jeg har det sådan lidt at jeg er lidt ligeglad med truppen. Der er en stamme på en 16 mand ca. Det er de eneste der kommer til at være i nærheden af spilletid. Resten er stort set kun med for at være klar i tilfælde af uheld osv. Til at holde humøret oppe i truppen osv

I den henseende håber og forventer jeg at han tager Martin Jørgensen med. Han er den danske midtbanespiller der har gjort det bedst i foråret fra den den danske liga og er en humør bombe. Plus at han har sindssyg meget rutine. Så jeg håber han bliver taget med

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nyeng
Jeg har det sådan lidt at jeg er lidt ligeglad med truppen. Der er en stamme på en 16 mand ca. Det er de eneste der kommer til at være i nærheden af spilletid. Resten er stort set kun med for at være klar i tilfælde af uheld osv. Til at holde humøret oppe i truppen osv

I den henseende håber og forventer jeg at han tager Martin Jørgensen med. Han er den danske midtbanespiller der har gjort det bedst i foråret fra den den danske liga og er en humør bombe. Plus at han har sindssyg meget rutine. Så jeg håber han bliver taget med

MJ kommer nok med. Han scorede jo to gange i weekenden. Det er vel nok til en EM-udtagelse :fløjt: :D Ej, jeg er også lidt ligeglad med hvem der bliver udtaget. Har ikke de store forventninger til slutrunden, så man kan jo kun blive positivt overrasket over resultaterne. Glæder mig bare til at se noget go' bold.

Hvem der vinder, har jeg ikke et seriøst bud på endnu. Spanien tvivler jeg lidt på denne gang, selvom det jo er oplagt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Code71
MJ kommer nok med. Han scorede jo to gange i weekenden. Det er vel nok til en EM-udtagelse :fløjt: :D Ej, jeg er også lidt ligeglad med hvem der bliver udtaget. Har ikke de store forventninger til slutrunden, så man kan jo kun blive positivt overrasket over resultaterne. Glæder mig bare til at se noget go' bold.

Hvem der vinder, har jeg ikke et seriøst bud på endnu. Spanien tvivler jeg lidt på denne gang, selvom det jo er oplagt.

Jeg har nu godt nok stemt Spanien. Men det er nok fordi det bare er det bedste hold. Jeg tror bare at de er lidt mætte ovenpå alle de pokaler. Skal jeg være ærlig, tror jeg max at de når semifinalen. Jeg tror mere på tyskerne.

Kan de få midtbanen med Schweinsteiger & Özil til at køre, samt Gomez i klasseform. Så bliver de svære at bide skeer med.

England bliver EM's HELT store skuffelse er jeg sikker på. Verdens suverænt mest overvurderede hold ryger igen ud i indledende

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nyeng
Jeg har nu godt nok stemt Spanien. Men det er nok fordi det bare er det bedste hold. Jeg tror bare at de er lidt mætte ovenpå alle de pokaler. Skal jeg være ærlig, tror jeg max at de når semifinalen. Jeg tror mere på tyskerne.

Kan de få midtbanen med Schweinsteiger & Özil til at køre, samt Gomez i klasseform. Så bliver de svære at bide skeer med.

England bliver EM's HELT store skuffelse er jeg sikker på. Verdens suverænt mest overvurderede hold ryger igen ud i indledende

Tyskland er altid et godt bud. Men Holland, hvis de kan overvinde deres forbandelse. Men okay; sidst de mødte Spanien, var der jo klasseforskel.

England tror jeg heller ikke en dyt på. Med ny træner og de sædvanlige skabekrukker, kommer England kun til at toppe listen over dårlig omtale.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Angra

:D

Hvis de går hen og vinder vil jeg ligne et geni.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Code71
:D

Hvis de går hen og vinder vil jeg ligne et geni.

Eller en jubel tosse. Vælg selv :devil::lol:

Arj det kunne da være vildt fedt om vi gik videre fra indledene runder. Men det ville jo være en sensation? hehe

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
spurs

Siger Tyskland, med Italienerne som 2er til trofæet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Cosgrove

Tyskland napper trofæet. De har jo 8 spillere der kommer med et enormt boost efter at have vundet CL trofæet, en flok tyskere der har kvast selvsamme hold, og så nogle fra madrid der ligeledes har haft et forrygende år.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...