Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Ali84

Diablo 3 - Hvilken karakter vil du vælge?

Recommended Posts

nobleman

Er godt i gang med min munk som pt er elvel 16 og jeg har ikke den fjerneste isé om hvor meget jeg mangler af act 1 endnu

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ali84
Nå, hvad har folk så valgt? :)

Prøvede alle karaktererne under open beta, og må sige at demon hunter var den jeg brød mig mindst om. Min første karakter er en wizard, det stod mellem den og monk.

Jeg startede med at downloade spillet til min bærbare, med et optimistisk håb om at den ville kunne klare kravene, men den faldt lige akkurat under et af kravene og heller ikke efter at have trykket Esc. virkede den.

Så nu sidder jeg ved min stationære og her tager det en krig at installere den (den har været i gang i 1½ time nu, og har prøvet både fra Battlenet og kører nu fra cd), i modsætning til min bærbare hvor det tog nærmest ingen tid.

Grunden til at jeg startede med den bærbare var at jeg var hjemme ved kæresten, så kunne jo ligeså godt prøve.

På trods af "lodtrækningen", så valgte jeg i sidste øjeblik at gå Wizard. Jeg havde ufattelig meget bøvl med at downloade spillet da jeg sidder bag et ret "kompromisløst" netværk. Efter jeg fik hentet spillet, havde jeg endnu flere problemer med at køre installationen, da den skulle opdatere (igen pga mit netværk). Til sidst lykkedes det, men installationen fejlede halvvejs pga en korrupt fil :D

Det endte med at jeg gik ind på en af de "delvist lovlige" warez sider og hentede en klient med 10MB/s og installerede D3 gennem en tredje parts installationsprogram udviklet af SKIDROW. Det virkede upåklageligt. Jeg fik lige nået at spille 1 time og nu tvinger jeg mig selv i seng :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Alkaia

^^ Jeg får konstant en Error Code BLZPTS00009 - og er ved at skide grønne grise af ren frustration! :sur:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ilder

min deamonhunter er nu blevet lvl 10 og damn jeg elsker hende... dog kan jeg ikke helt finde ud af spillets skill koncept.. men hva det kommer nok

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ali84
^^ Jeg får konstant en Error Code BLZPTS00009 - og er ved at skide grønne grise af ren frustration! :sur:

Åben Control Panel Items\Administrative Tools\Services. Find Secondary Logon, højreklik på den og vælg properties. Under startup type vælg automatisk.

Start dernæst setup filen som administrator.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Alkaia
Åben Control Panel Items\Administrative Tools\Services. Find Secondary Logon, højreklik på den og vælg properties. Under startup type vælg automatisk.

Start dernæst setup filen som administrator.

Det fandt vi ud af i nat, men tak alligevel. :kys:

Der gik dog lidt tid da min kærestes computersystem er på engelsk, og min er på dansk.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
nobleman

DOOHHH dummeflade til mig.

Kom til at afslutte spillet så min karakter var ikke blevet gemt :sur:

Konklusion... Lad vær med at spil når hjernen er gået i seng

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ilder
DOOHHH dummeflade til mig.

Kom til at afslutte spillet så min karakter var ikke blevet gemt :sur:

Konklusion... Lad vær med at spil når hjernen er gået i seng

hvordan kan man slukke uden den gemmer ??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ali84
hvordan kan man slukke uden den gemmer ??

Det gad jeg også godt at vide.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
nobleman

Når man kommer til at trykke exit diablo i stedet for game :-/

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...