Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Ali84

Diablo 3 - Hvilken karakter vil du vælge?

Recommended Posts

nobleman
Der skulle ikke have stået legendaries under Normal, men low-lvl (de kan sælges til en del på AH).

Jeg farmer kun efter legendaries på Inferno.

Nåå på den måde.

Ja det er jo også en mulighed at gøre, men har svært ved at vurdere item værdi på andre end min primær karakter så får det oftest bare solgt hos vendor fremfor at tage chancen på ah

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Alkaia
Nåå på den måde.

Ja det er jo også en mulighed at gøre, men har svært ved at vurdere item værdi på andre end min primær karakter så får det oftest bare solgt hos vendor fremfor at tage chancen på ah

Jeg spiller med både dex, intell. og strengt-chars, så føler at jeg har en nogenlunde god fornemmelse for hvad ting kan gå for.

Det med low-lvl, det lærer man relativt hurtigt. Det er ret utroligt hvad du kan sælge ting for. Ringe for en lvl. 15-25 som bliver solgt for flere hundredtusinder, i modsætning til hvis de havde været lvl. 60 hvor de ville være blevet solgt for maks et par tusinder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
nobleman
Jeg spiller med både dex, intell. og strengt-chars, så føler at jeg har en nogenlunde god fornemmelse for hvad ting kan gå for.

Det med low-lvl, det lærer man relativt hurtigt. Det er ret utroligt hvad du kan sælge ting for. Ringe for en lvl. 15-25 som bliver solgt for flere hundredtusinder, i modsætning til hvis de havde været lvl. 60 hvor de ville være blevet solgt for maks et par tusinder.

Så ved jeg da det til hvis jeg da kommer i gang igen :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...