Ali84

Diablo 3 - Hvilken karakter vil du vælge?

Recommended Posts

Ali84

Har du bestemt dig for, hvilken karakter du vil vælge?

[ATTACH]1131851[/ATTACH]

Jeg troede jeg var sikker på, at det skulle være Barbarien efter Open Beta. Så kom jeg til at tænke over, hvor sej Monk egentlig var... Senest har jeg mest haft lyst til at spille Witch Doctor, som jeg ellers fra starten havde udelukket. Derfor tog jeg for et øjeblik siden en defenitiv beslutning om at overlade beslutningen til tilfældighederne.

Valget landede på (et øjeblik)... æv æv æv det blev Monk, selvom jeg i skrivende stund håbede på Demon Hunter :(

Har i andre truffet et valg endnu? Og hvordan kom i frem til det?

post-160067-13940081636416_thumb.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
nora973

:lol: rimelig beslutsom der. Du ville have Barbarian, men ikke alligevel, Monk i stedet, men på det seneste WD. Så fik du Monk, men havde håbet på Demon Hunter :lol:

Jeg havde ikke set at der kom en Diablo 3, men i Diablo 2 har jeg gennemført første verden/land (?hvad hed det?) med hver karakter før jeg traf den endelige beslutning.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ali84
:lol: rimelig beslutsom der. Du ville have Barbarian, men ikke alligevel, Monk i stedet, men på det seneste WD. Så fik du Monk, men havde håbet på Demon Hunter :lol:

Jeg havde ikke set at der kom en Diablo 3, men i Diablo 2 har jeg gennemført første verden/land (?hvad hed det?) med hver karakter før jeg traf den endelige beslutning.

Jeg kan ikke gøre for det :) Men jo Diablo 3 kommer d.15 maj, så du får travlt med at vælge en karakter, hvis du er ligeså beslutsom som mig :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
nobleman

Uden tvivl munk.

Det var bare en fornøjelse at se hvordan monstrene fløj til højre og venstre og så var der vist noget med at munkene tager 1/3 mindre skade lige som barbarian(kan ikke huske formuleringen præcis)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
mandelged
Uden tvivl munk.

Det var bare en fornøjelse at se hvordan monstrene fløj til højre og venstre og så var der vist noget med at munkene tager 1/3 mindre skade lige som barbarian(kan ikke huske formuleringen præcis)

Jeg blev også vildt forelsket i den class under open beta. Så fede animationer, når han/hun laver de der kung-fu moves og "folk" bare flyver ad H til. Ellers bliver det nok witch hunteren, som jeg stadig synes er fed at spille.

Dog kan jeg også se en vis underholdning i at rende rundt som en anden Van Helsing og skyde vildt omkring sig aka Demon hunter.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
thehauntedgirl

Tror jeg ender med at vælge Wizard... men det var så godt nok den eneste jeg prøvede i Beta'en. Kæresten vælger enten Monk eller Witch Doctor, de ser nu også underholdende ud!

Synes spillet ser fedt og trænger egentlig også til at få en pause fra WoW - i hvert fald indtil nyt content.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
skvat_man76

Er meget i tvivl. Umiddelbart en barbarian, men kunne også godt være tiltrukket af den witch doctor. Det er to meget forskellige spillestile, så den er lidt svær synes jeg.

Kan jeg prøve noget beta noget et sted?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Rasmus-81

Demon Hunter, ingen tvivl om det.

Desværre er jeg efterhånden i besiddelse af en forældet computer, så alt der hedder multiplayer kan jeg godt droppe, og i singleplayer lå jeg i omegnen af 5-15 FPS, så det bliver nok ikke en storslået oplevelse (det var naturligvis i 800x600 og alle settings på minimum eller off)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ali84
Er meget i tvivl. Umiddelbart en barbarian, men kunne også godt være tiltrukket af den witch doctor. Det er to meget forskellige spillestile, så den er lidt svær synes jeg.

Kan jeg prøve noget beta noget et sted?

Nej desværre, der var open beta et et par uger siden. Du kan dog altid downloade spillet på nettet og prøve det, inden du beslutter dig for om du vil købe det.

Demon Hunter, ingen tvivl om det.

Desværre er jeg efterhånden i besiddelse af en forældet computer, så alt der hedder multiplayer kan jeg godt droppe, og i singleplayer lå jeg i omegnen af 5-15 FPS, så det bliver nok ikke en storslået oplevelse (det var naturligvis i 800x600 og alle settings på minimum eller off)

:(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Chiliconkarma

Jeg kommer afgjort til at lade være med at træffe et valg her. De skal alle prøves, det kommer kun til af være et spørgsmål om rækkefølge. Tror jeg kommer til at tage et par lvl's i dem alle og så vælge den der skal farme mindst for at have en god kadance.

Det udelukker vel lidt barbaren.

Men, skal Jubii have sit eget DIII hold?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind