Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Pangaion

hvor længe kan baby sove i en baby-bay?

Recommended Posts

Pangaion

Ja, hvor længe kan en baby sove i en baby-bay? L vokser snart ud af liften, men der er ikke plads til hans tremmeseng i vores soveværelse. Når jeg stadig ammer om natten, vil jeg gerne have ham tæt på mig, og har derfor set på baby-bay. Indtil videre har liften bare stået ved siden af sengen.

Men hvis den nu kun kan bruges til baby er 6 mdr., så er det lidt spild af penge. L er 4 mdr.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
atacama

Vi havde en vugge på 80 cm og den voksede Maja ud af omkring 5 mdr. Jeg vil tro, at de kan ligge i den babybay til de er 6-8 mdr, men det afhænger jo også lidt af, hvor lang baby er og hvor meget plads han foretrækker.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
JulianeMarie

Min datter kunne sagtens ligge i den, da hun var 6 mdr. Men hun rullede ud og faldt ud af sengen, og så var det slut med det. Men man kan jo sætte en side på, så den ikke hænger sammen med jeres seng mere, og på den måde fungerer som en lille seng :gruble: Jeg syntes nemlig også det var lidt irriterende at rende frem og tilbage når jeg skulle amme om natten....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Pangaion

Hmm det lyder ikke som om baby-bay er en løsning. Det ender jo nok med, at vi må mase tremmesengen ind.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kanga

Vi har købt denne af nogle venner: Babysam Bedside Crib, hvid i god kvalitet fra babysam.dk

Den er ikke i brug endnu så jeg kan ikke svare på hvorlænge den kan bruges. Men vi kan nemlig heller ikke have en tremmeseng i soveværelset; den her kan liiiige gå mellem væggen og dobbeltsengen.

Kanga

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
frklotus

Nissen sov i den lille udgave, til hun var temmelig stor. Men vi var for nærrige til at købe en rigtig, så vi byggede IKEA's den billigste om, så den passede i de mål vi havde bruge og klemte den ind i soveværelset. Nu har vi så en stor tremmeseng, vi har taget en side af, og som også står helt tæt på vores seng. Jeg kan ikke holde ud, at der var tremmer i mellem os, og Nissen bliver i sin del af sengen hele natten. SÅ det fungere også for os.

*tussen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Pangaion
Nissen sov i den lille udgave, til hun var temmelig stor. Men vi var for nærrige til at købe en rigtig, så vi byggede IKEA's den billigste om, så den passede i de mål vi havde bruge og klemte den ind i soveværelset. Nu har vi så en stor tremmeseng, vi har taget en side af, og som også står helt tæt på vores seng. Jeg kan ikke holde ud, at der var tremmer i mellem os, og Nissen bliver i sin del af sengen hele natten. SÅ det fungere også for os.

*tussen

Altså I byggede en tremmeseng fra IKEA om?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
frklotus
Altså I byggede en tremmeseng fra IKEA om?

Ja, den kostede vist 300 kr. Så skar vi siderne til og skruede den sammen igen med kun tre sider. For at sikre at den var stabil. Satte vi den fjerde side på neden under madrassen. Vi var for nærrige til at bruge alle de penge en original koster.

*tussen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...