HawaiiBlomst

10 pepperkorn om dagen. Verdens nemmeste kur?:)

Recommended Posts

HawaiiBlomst

Nu har jeg efterhånden hørt om den her kur nogle gange. Min mor fortalte for nylig at hendes veninde havde tabt sig 5kg ved at spise 10 pepperkorn om dagen i ca. to måneder. Jeg har også engang læst om kuren i et blad.

Normalt er jeg ikke rigtig til sådan nogle ''hokus pokus'' kure men jeg synes faktisk den her giver ret god mening! Pepper/stærke krydderier sætter jo gang i forbrændingen... Og man kan vel bare sluge dem sammen med sine daglige vitamin piller?

JEG vil ihvertfald prøve:D

Er der nogen der har gode erfaringer med pepperkorn?

(Jeg var i øvrigt flad af grin da jeg læste om kuren på et andet fora.. en pige skrev i kommentarene; Nu har jeg spist en spiseske cayennepepper (but why!!??:shock:) og drukket er glas vand. Nu har jeg ondt i maven og kvalme. Er det normalt?)

:lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
VildMagi
Hvis det var så nemt, tror du så der ville være nogle overvægtige tilbage i verden?

Man taber sig ved at spise mindre end man forbrænder ...

Ja og jeg tvivler på, at 10 peberkorn sætter forbrændingen meget i vejret. Jeg spiser selv ekstremt meget chili i maden (bare fordi jeg elsker det :D) og efter 10 år med bizarre mængder chili dagligt har jeg ikke tabt mig endnu. Desværre :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MBMIGNONNE

jeg spiser jÅ“nvligt 5 - 6 peberkorn per dag i forbindelse med at måltid, for mig har det gjort at jeg har afføring hver dag, hvorimod jeg førhen kun havde det 1 til 2 gange om ugen :genert: for mig har det hjulpet på fordøjelsen, og måske hjulpet lidt på vÅ“gten max 2 kg, men det er altså ikke en mirakel kur hvor du taber en hel masse, bare fordi du spiser peberkorn.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
HawaiiBlomst
Skrevet (redigeret)
Hvis det var så nemt, tror du så der ville være nogle overvægtige tilbage i verden?

Man taber sig ved at spise mindre end man forbrænder ...

Jo men jeg tror nu heller ikke man kan tabe uanede mængder ved bare at spise peberkorn. Og HVIS man nu spiser mindre end man forbrænder, kan man jo godt forsøge sig med at supplere med peberkorn:)

Jeg har jo aldrig sagt; Nu kan du spise McD hverdag og tabe dig samtidig!?:banan:

Jeg synes bare at denne virker som en af de mere logiske kurer end som så mange andre der synes ret ekstreme.

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
masken.taler

altså jeg ved ikke om jeg tror på det virker, jeg har mine tvivl.

men når det er sagt, så kan det vel ikke skade at prøve, og så er du måske mere motiveret for at spise sundere også "så du ikke ødelægger effekten"... du ved den med tro kan flytte bjerge, og alt det der...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Der er ingen tvivl om, at chili og pebre øger forbrændingen, men det er ikke i NÆRHEDEN af en procentdel, som vil kunne forklare et 5 kg vægttab - jeg ved ikke, om D. har ret i sine 0,1 promille, men det er i hvert fald ikke meget.

Hele peberkorn vil ganske rigtigt som sonic siger, ryger direkte igennem og vil i hvert fald SLET ingen effekt have.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Linda2431
Skrevet (redigeret)

Slankepiller - https://thermacuts.com Jeg prøvede produktet og endte faktisk med at tabe mig 16 kg.

Redigeret af Linda2431

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind