Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

mikbir

fodboldtur i gave hjælp

Recommended Posts

mikbir

hej

min mand bliver 40 i juli og jeg er godt i gang med at arrangere en surprice fest for ham, men han skal selvfølgelig også have en gave;)

han elsker forbold og det er manchester united og barca han er ret vild med, tænker en tur til ham og drengene

men hvor køber man sådan noget?

vores børn er 12 og 4 og så den lille men han bliver hjemme:) kan man selv tage på sådan en tur med 2 drenge på 12 og 4 år?

nogle ideer?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Code71
hej

min mand bliver 40 i juli og jeg er godt i gang med at arrangere en surprice fest for ham, men han skal selvfølgelig også have en gave;)

han elsker forbold og det er manchester united og barca han er ret vild med, tænker en tur til ham og drengene

men hvor køber man sådan noget?

vores børn er 12 og 4 og så den lille men han bliver hjemme:) kan man selv tage på sådan en tur med 2 drenge på 12 og 4 år?

nogle ideer?

Det kan du her Travel Sense: Fodboldrejser: Tilbud på fodboldrejser,Danske landskampe,CL-kampe

Tro mig. Det bliver en rigtig fed oplevelse for ham. Han er sgu en heldig gut :gogo:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
mikbir

super kigger på det, tak.:kys:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
williamfrost

Jeg vil foreslå dig at bruge xxxxxxxx- så kan du gøre det vildt billigt, og sende ham på en fantastisk fodboldrejse, han aldrig glemmer. Men det er selvfølgelig kun, hvis du har mod på, at gøre det selv. Det er mig der har skrevet indholdet på hjemmesiden, så du må gerne sende mig en besked, hvis du vil have hjælp. Ellers kan du besøge xxxxxxx

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.

• Opret ny...