Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Gæst

God restaurant i Barcelona

Recommended Posts

Gæst

Nogen der kan anbefale en god restaurant i Barcelona, skal ud og fejre en rund bryllupsdag.

Søger også forslag til lidt anderledes oplevelser end de gængse turiststeder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lakika

Jeg har et Gastro magasin liggende med omtaler af restauranter i Barcelona, men jeg har ikke selv prøvet dem. Skal jeg referere fra artiklen?

Hvis man søger på tripadvisor er der anmeldelser af madlavningskurser, kunne det være en idé? - Igen har jeg ikke selv prøvet det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
wizzze

Moments midt på Gracia, Moments Restaurant at Mandarin Oriental Barcelona

Casa Leopoldo i den gamle bydel Raval bag Boqueria markedet, Casaleopoldo - Bienvenidos a nuestra casa...

Og nu vi er ved Boqueria Markedet, så SKAL man besøge det og prøve tapas hos El Quim eller Pinotxo, og så selvfølgelig nogen af de mange frugtjuices :love:

Cinc Sentis, Barcelonas billigste Michelin restaurant, cinc sentits - cinc sentits restaurant

Folkene bag El Bulli har åbnet en billig Tapasbar, som skulle være det nye hotte, men den har jeg ikke selv prøvet endnu.

www.ticketsbar.es

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Tusind tak for alle jeres forslag :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gascoigne

Jeg ved ikke, om i har været afsted endnu. Hvis i ikke har, kan jeg anbefale Alkimia: menu | Alkimia

Jeg havde fået den anbefalet, og besøgte den i december med min kæreste. Ganske enkelt rigtig godt! Det er til og med muligt at få en menu til 40euroes hvis det er til frokost. Det er godt nok billig michelinmad!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Tak til Gascoigne for det gode tip, var på Alkimia og fik deres 11 retters menu, en super oplevelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gascoigne
Tak til Gascoigne for det gode tip, var på Alkimia og fik deres 11 retters menu, en super oplevelse.

Jeg har ikke været herinde i tusind år - men selvtak du! Dejligt at kunne hjælpe :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mandfred

Jeg kan godt se at tråden er noget gammel. Men måske nogen alligelæser med endnu 🙂

Mig og konen har lige været et smut i Barcelona. Vi besøgte flere fine restauranter og markeder. Det var en super god tur! :-D

Vi brugte denne guide til at planlægge hele turen, så alt var klappet og klart til vi skulle afsted https://www.living-guide.dk/storbyferie-i-barcelona/ 

Det er måske kun os gamle det er praktisk for. Men jeg kunne godt lide at vi vidste hvor vi skulle hen. At der var plads på de steder vi gerne ville se osv.

Henning

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...