Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Almapalma

Nogen der kan anmelde Seed Pli kombivogn?

Recommended Posts

Almapalma

Hej piger

Jeg har læst om den danske Seed Pli kombivogn

og synes den virker super smart. Jeg kan endda huske at den var en del oppe at vende i medierne for et par år siden, men det er lidt som om hypen er aftaget!?

Derfor vil jeg høre om nogen af Jer kan anmelde den? Så jeg kan få en lille idé om det er en jeg skal kigge nærmere på :) - eller kan I måske anbefale en anden model?

Min kæreste og jeg bor i lejlighed i hovedstadsområdet, vi har ikke bil (endnu), vi har en stor altan (så baby kan sove ude) og der er elevator. - Så det er altså ikke noget "must" at det skal være en helt lille vogn, men omvendt er det vel lettest når man er afhængig af bus/metro og også skal kunne tage toget til jylland hvor familien bor engang imellem.

Håber I vil dele ud af Jeres erfaringer :wave:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
nephentes

Jeg ved INTET om den, andet hvad jeg lige Googlede mig til nu, men så vidt jeg kan læse mig frem til så har den et liggemål på kun 74 cm....det er godt nok meget meget kort, kortere end en alm. lift.

Ellers ser den jo fin ud.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Almapalma

Hej

Tak for dit svar :)

Ja, jeg synes også liggemålet er lige til den korte side. Især fordi der nok er en god chance for at vi får et langt barn, da jeg er 185 og manden højere.. Jeg har dog læst at de overvejer at lave en barnevognskasse med et længere mål, men er ikke klar over om det findes endnu.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...