Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
xrasmussen

Hvilket mærke er din(e) fjernsyn

Hvilket mærke er din(e) fjernsyn  

85 stemmer

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Log ind sign in / Opret bruger for at deltage i afstemningen.

Recommended Posts

Gæst

Jeg har et lille Grundtvig stående som jeg ikke har brugt siden sendesignalet blev lavet om.

Jeg burde stille det ned til storskrald, men har ikke lige fået det gjort. (Det er meget slidt og fjernbetjeningen er delvis defekt, så der er nok ikke mange penge i at sælge det)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LestatRavenhair

Vi har to billedrørs fjernsyn, et Lumatron og et Finlux, begge fungere upåklageligt, og bliver, ligesom Mr_Yoyo's ikke skiftet før de krepere. Kan ikke huske hvad tommer de er.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sapphoho
Jeg har et lille Grundtvig stående som jeg ikke har brugt siden sendesignalet blev lavet om.

Jeg burde stille det ned til storskrald, men har ikke lige fået det gjort. (Det er meget slidt og fjernbetjeningen er delvis defekt, så der er nok ikke mange penge i at sælge det)

Gem det. Du kan få mange penge for det om hundrede år.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
mgy

Det eneste fjernsyn, jeg har haft, var et Capri 607. Det var vist B&O. Det er så 30 år siden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
mgy

Jeg troede, han skrev salmer. Jeg viste ikke, at han også lavede fjernsyn.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...