Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Excentrica

Upassende opførsel, eller hvad vi nu skal kalde det.

Recommended Posts

Hollywood
Også hvis de uden at spørge går i skabene?

Jeg laver sjældent mad til mine gæster med ønsket om at de ikke kan lide det.

Synes det er lidt hyggeligt, selvom jeg ikke har så meget at byde på :) Men jeg bliver sådan lidt glad om hjertet :) Men når det er sagt, så respekt for din mening! Der skal være plads til forskellighed! :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
EtStykkeMedOst
:lol: åh hvor er den her tråd herlig - shit nogle mærkelige mennesker der findes derude :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MeanBean

Jeg synes, det er så upassende at gå i folks skabe. Jeg gør det ikke engang hos min meget gode veninde. Jeg spørger altid og får altid "ja, selvfølgelig". Men det er altså deres køkken og deres ting og hvem ved, om det der er det sidste rugbrød eller noget andet, de havde planer med. Arj, det er bare for grænseoverskridende, synes jeg.

Og så synes jeg, det er ret upassende, når byens teenagere går i Matas, lige inden de skal videre til fest om fredagen og oversminker sig i testere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Excentrica
Synes det er lidt hyggeligt, selvom jeg ikke har så meget at byde på :) Men jeg bliver sådan lidt glad om hjertet :) Men når det er sagt, så respekt for din mening! Der skal være plads til forskellighed! :)

Det skal der.

Jeg synes det er vildt uopdragent at spise folks mad, uden at spørge først :blush:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
EtStykkeMedOst

Og så synes jeg det er total mangel på pli at folk ikke automatisk flytter sig ind til vinduet i bussen, men bliver siddende på det yderste sæde selvom de kan se at nu er der sku ikke flere frie pladser og bussen er ved at blive fyldt.

HVER ENESTE FUCKING DAG! no shit! både morgen og eftermiddag når jeg er med bussen må jeg bede folk om at flytte sig, selvfølgelig på en pæn måde: "Undskyld, må jeg sidde her?/ved siden af dig"

Og så flytter de sig ikke ind til vinduet, nej nej det er mig der skal rykke mig derind og så de kan sidde på samme yderplads igen - og jeg skal altiiiiiid af før dem :lol::rulle: Hvad er chancerne altså`?

ARGHHHHHHHHHHHHHH!

Åst: hader at køre i bus 17 og 20 i Århus :cool:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
EtStykkeMedOst

Det er mega uopdragent at spise/smage inden at have spurgt!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hollywood
Det skal der.

Jeg synes det er vildt uopdragent at spise folks mad, uden at spørge først :blush:

Det er nok mig der har et brist der så :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MeanBean
Og så synes jeg det er total mangel på pli at folk ikke automatisk flytter sig ind til vinduet i bussen, men bliver siddende på det yderste sæde selvom de kan se at nu er der sku ikke flere frie pladser og bussen er ved at blive fyldt.

HVER ENESTE FUCKING DAG! no shit! både morgen og eftermiddag når jeg er med bussen må jeg bede folk om at flytte sig, selvfølgelig på en pæn måde: "Undskyld, må jeg sidde her?/ved siden af dig"

Og så flytter de sig ikke ind til vinduet, nej nej det er mig der skal rykke mig derind og så de kan sidde på samme yderplads igen - og jeg skal altiiiiiid af før dem :lol::rulle: Hvad er chancerne altså`?

ARGHHHHHHHHHHHHHH!

Åst: hader at køre i bus 17 og 20 i Århus :cool:

Dér kan jeg godt blive lidt trodsig og træt. Det ligner altså ikke noget. Og har man en særlig grund til, at man partout må sidde yderst, så kan man da lige sige "vil du have vinduespladsen?" i stedet for at sidde der og lade som ingenting, mens ens taske har sin helt egen plads.

"Sidder der nogen der?" er min standardbemærkning. Åh, bussen sutter.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lille_My

Jeg havde for nyligt inviteret en flok venner til spisning/fest og havde for nemhedens skyld sat en stak plasticglas på bordet i stedet for rigtige glas (jeg hader virkelig at vaske især glas op, så man sparer vel hvor man kan... :lol:)

Med til festen var en veninde og hendes kæreste, som jeg aldrig tidligere har mødt, og han har dermed aldrig været i mit hjem. Derfor finder jeg det temmelig upassende, at han går ud i mit køkken, finder skabet med glas og forsyner sig selv med glas, jeg er sådan set ligeglad med, om det passede ham at drikke af plastic, det var nu engang det jeg havde sat frem, så må man finde sig i det. Jeg havde muligvis været af en anden holdning, hvis manden havde spurgt inden han gik i køkkenet...

Når det er sagt, så forventer jeg nærmest, at folk der kommer regelmæssigt i mit hjem selv går i skabene hvis der er noget de mangler, men det er grænseoverskridende at fremmede gør det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hollywood

Kommer til at tænke på en overlæge (dame) som arbejdede det samme sted som jeg (på psyk) Alle de indlagte blev mere deprimerede af samtale med hende, og ja hun var en rigtig heks at tale med. Hun var så ond og lagde ikke ord imellem når hun talte med de psykiskesyge. Det var frygteligt at høre hvad de indlagte fortalte mig. Hun var/ eller er sikkert stadig

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.