Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Excentrica

Upassende opførsel, eller hvad vi nu skal kalde det.

Recommended Posts

twinkle
Den "ven" der på facebook mente at når jeg nu ikke havde flere smerter efter min operation så var det jo nok fordi det ikke var lavet ordenligt, og jeg så nok skulle om-opereres ... og så lige diskede op med et par skrækhistorier oveni, bare lige for at sikre sig at jeg nu ikke gik og var glad for jeg ikke havde nær så ondt som frygtet. (Dem der så efterfølgende "satte hende på plads" var tilgengæld meget passende)

Sig mig, hvad er det for nogle fb venner du har?! :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mamacita84
Den "ven" der på facebook mente at når jeg nu ikke havde flere smerter efter min operation så var det jo nok fordi det ikke var lavet ordenligt, og jeg så nok skulle om-opereres ... og så lige diskede op med et par skrækhistorier oveni, bare lige for at sikre sig at jeg nu ikke gik og var glad for jeg ikke havde nær så ondt som frygtet. (Dem der så efterfølgende "satte hende på plads" var tilgengæld meget passende)

Åh, der er intet så skønt som mennesker, der føler sig kaldet til at komme med diverse skrækhistorier :love: Det er lidt i samme genre som folk, der mener at de skal komme med alle mulige historier om, hvor slemt DE havde det som gravide, når en vordende mor glædestrålende bekendtgør sin graviditet. I begge tilfælde ville jeg mene, at et simpelt 'tillykke, dejligt at høre' kunne gøre det.

Og i øvrigt, tillykke med veloverstået operation - dejligt at høre, at det går bedre end forventet :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Azraeline

Synes det er MAJET upassenede min mor er kommet på FaceBook og anmodet om mit venskab! :shock:

Gu vil jeg da ej ha hun snager i min gøren på FaceBook, overvejer at deaktivere min konto eller nowet.....

Det rager ikke hende...... :devil:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Munkenator

Åh, sådan en "steal-my-sunshine" ven :love:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Seance
At skifte lorteble på et cafébord :tie::badr:

Hvad fanden sker der for folk? :badr:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
aspargsen
Dunno. Men det er simpelthen så klamt! Tjeneren sagde ikke engang noget til det. Jeg prøvede med et "mon ikke de har et puslebord" og "skal jeg ikke tage ham med ned på toilettet og skifte ham der, så kan I slappe af og nyde jeres brunch?".

Og nej, jeg er ikke en tosse, der vil skifte ble på fremmede børn :D Jeg var en del af selskabet.

Tvilver på jeg havde været på diplomatisk i det tilfælde :evil:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Cosgrove
Det synes jeg er mega-upassende uden at have bragt emnet op til en afstemning eller noget først!

Altså!

:D

Ja, hvad fanden er det for en opførsel!?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Cosgrove
Så slipper vi i det mindste af med de upassende spøgelsessider :banan:

For en tid .......

Jo jo... men der er jo stadig alle de belastende typer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
keller

+ 10.000

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.