Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Excentrica

Upassende opførsel, eller hvad vi nu skal kalde det.

Recommended Posts

Chiliconkarma
Tja der var jo den nydelige ældre dame, som spyttede på mig, her før sidste valg. Spytklat og grimme skælds ord fra hende, fordi jeg ikke syntes det samme som hende:8: , omkring DF:slem:

.......... Var det noget hun fik dagsbøder for??? :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MeanBean

Jeg synes, det er megaupassende, når folk lige smutter ind foran en med barnevogn ved elevatoren fra metroen eller toget. Helt ærligt, fair nok man vil bruge elevatoren af den ene eller anden grund, men køkulturen gælder stadig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Okaysågørvidet
Hehe, eller min venindes veninde. De havde været til dildoparty, og min veninde havde købt et ordentligt monstrum. Hendes veninde købte bare nogle småting. Hun må have fortrudt det, for hun spurgte efter et par uger min veninde, om hun ikke måtte låne hendes dildo. Hun skulle nok gøre den ren bagefter.

Jeg spiste engang middag med en veninde og hendes daværende kæreste, da han pludselig hiver hendes vibrator frem - ikke rengjort vel og mærke. Om jeg også havde sådan en :slem: smiley, eller om jeg måske ville prøve den nu?

Vi ses ikke mere, men det er en helt anden historie.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MeanBean
Jeg spiste engang middag med en veninde og hendes daværende kæreste, da han pludselig hiver hendes vibrator frem - ikke rengjort vel og mærke. Om jeg også havde sådan en :slem: smiley, eller om jeg måske ville prøve den nu?

Vi ses ikke mere, men det er en helt anden historie.

:8: Hvordan reagerede din veninde? Var det aftalt? Det lyder som noget nede fra Erotiske noveller.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Okaysågørvidet
:8: Hvordan reagerede din veninde? Var det aftalt? Det lyder som noget nede fra Erotiske noveller.

Tror det var aftalt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bluetof1
En dag da jeg var ovre i CityVest i Århus (i nærheden af Gellerup) var der en ung og "smart" fyr der liiiige skulle spille smart overfor sine kammerater... Ved at prøve at spytte på mig :sur:

Dét var fandeme upassende!

Ej, men de er da dummere end røde pølser:sur:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MeanBean
Tror det var aftalt.

Hvor... entreprenant.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bluetof1
Tror det var aftalt.

Hvorfor taler du ikke med denne veninde mere? Hun lyder da som om hun bekymrede sig om dit seksuelle velbefindende.

Eller noget:lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
fugimori
Hvor skal man vaske hænder henne? Hvis man f.eks er på skovtur. Man kan jo højst spritte hænderne af, hvis man har håndsprit i tasken.

Nu mente jeg på et offentligt toilet på fx restaurant, bar, i toget, biografen... Et sted med mange mennesker. Man har undersøgt nogle af de der saltstænger, peanuts osv., der står fremme på barer. Der var rester af ca. ti forskellige personers urin på dem...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Chiliconkarma
Nu mente jeg på et offentligt toilet på fx restaurant, bar, i toget, biografen... Et sted med mange mennesker. Man har undersøgt nogle af de der saltstænger, peanuts osv., der står fremme på barer. Der var rester af ca. ti forskellige personers urin på dem...

Mja, men tænk på hvor gammelt liv på jorden er og tænk på hvor lang tid et atom / molekyle varer. Hvor meget af din krop tror du der på et eller andet tidspunkt har været en del af et væsens afføring?

Saltstangundersøgelsen er måske korrekt, men, er det ikke lidt lige meget?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.