Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Excentrica

Upassende opførsel, eller hvad vi nu skal kalde det.

Recommended Posts

TwilightZone

Nå men nu vi er ved TISSEmænd....

Jeg synes mænds trang til at lade vandet i det offentlige rum generelt er meget upassende. Det generer mig specielt om sommeren, og specielt på flisebelagte og asfalterede steder, hvor man tydeligt kan se de indtørrede søer i mange dage, og ofte også må leve med dunsten af dem.

Når jeg ser en mand der på den måde står og tisser, bliver jeg altid lidt stram, men for det meste giver det anledning til at jeg debatterer med mig selv om det mon kan være jeg er blevet lidt snerpet på mine gamle dage. :blush: Men her forleden blev jeg for alvor forarget. Ikke nok med at misdæderen havde valgt at tisse op af et træ, hvor der stod 4-5 cykler parkeret op af :tie: - da jeg gik forbi kunne jeg se, at den ene uheldige cyklist havde sin cykelhjelm til at hænge på stellet lige ved siden af strålen. :badr:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
emiliejolie

Jeg bor på Christianshavn, og de folk der holder til på torvet lader tit lige vandet op ad den nærmeste husmur... Det værste eksempel jeg har oplevet var dog en (meget påvirket!) kvinde. Superbrugsen har ofte stativer med blomster stående lige ved indgangen, og kvinden synes da at det var et meget passende sted lige at sætte sig og tisse. Og ikke noget med lige at gemme sig lidt bag stativet, nej nej, alle mennesker på torvet skulle da have udkig til hendes bare røv... Jeg tror hun var så påvirket at hun bare har set lidt grønt og tænkt at det da var et meget passende sted. Og så måtte folk der gik ind og ud af supermarkedet da bare pænt gå udenom hende. Altså det er jo komisk, men også ret tragisk - hun var tydeligvist stofmisbruger.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Excentrica

Min kæreste og hans ven har i en brandert pisset ud over vores altan. Fra anden sal.

Det er ikke bare upassende, det er KLAMT!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
fugimori

Og så dem, der tisser på et offentligt sted og ikke vasker hænder bagefter. Også både upassende og klamt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
annasch

Jeg har engang fået en sviner af en togkontrollør!

Var på vej hjem fra efteskolen en fredag eftermiddag hvor toget var godt fuldt - folk sad også ude ved dørene osv.. Jeg var hamrende sulten og ville derfor gå efter service-vognen, så jeg bare kunne få et eller andet at spise. På et tidspunkt er der så en dør, der ikke vil åbne og jeg antager bare, at jeg ikke kan komme videre og at service-vognen ikke er der i øjeblikket. Jeg henvender mig så til en kontrollør og spørger PÆNT: "Undskyld, men ved du om der kommer sådan en service-vogn rundt på et tidspunkt?"

Han kigger så på mig et øjeblik og udbryder vredt: "Nej! Er du dum eller hvad - hvad tror du selv? Prøv at se dig omkring og brug dit hovede, ikke! Det er jo dét du har fået det til!"

Følte mig totalt overrumplet og anede ikke hvad jeg skulle gøre, så jeg sagde bare "Nå undskyld, jeg spurgte jo bare.."

Kontrolløren valgte så at så at forlade mellemgangen, og så kunne jeg som lidt opbakning høre folk omkring mig mumle ting som "spasser!" og "idiot". :D

Ærgrer mig stadig over jeg aldrig fik sagt noget til ham, eller skrevet et brev til dsb. Synes virkelig han var unødvendig grov - jeg var jo bare en sulten 15-årig på vej hjem fra Fyn..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MeanBean
:D Note to self: Lær børn at respektere et nej.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MeanBean

Jeg havde holdt benhårdt på retten til et privatliv.

Denne her er måske lidt speciel, men jeg synes virkelig, det er upassende, når folk stiller sig op ude på gangen på mit arbejde og snakker og griner højlydt eller evig og altid går rundt og fløjter eller synger. Vi er på arbejde. Og ja, man kunne bare lukke døren, men det er ligesom ikke "kulturen" at sidde med lukkede døre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Fræksak

Denne her er måske lidt speciel, men jeg synes virkelig, det er upassende, når folk stiller sig op ude på gangen på mit arbejde og snakker og griner højlydt eller evig og altid går rundt og fløjter eller synger. Vi er på arbejde. Og ja, man kunne bare lukke døren, men det er ligesom ikke "kulturen" at sidde med lukkede døre.

:blush:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
livica

Avra, jeg har ikke lyst til at arbejde i nærheden af dig :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MeanBean
:blush:

:D Altså, slf. "må" man snakke på gangen. Men det der med at stille sig op og kværne løs i 20 min. og "harharhar", det skal stoppe asap! Men det er ligeså meget fordi, det ikke er spor comme-il-faut at sidde med lukket dør. Det signalerer virkelig, at minimum en på kontoret er i gang med at tude, klæde om eller noget lignende.

Jeg synes, det er upassende, fordi det viser manglende omtanke og forstyrrer langt mere og langt flere, end hvis man nu tog den der lange snak på et kontor.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.