Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Excentrica

Upassende opførsel, eller hvad vi nu skal kalde det.

Recommended Posts

DenSkarpeLaks
Desuden er det vildt upassende når kvinder messer "husk nu at nyyyyyyde din graviditet!". Fuck dig. Du skal ikke bestemme at jeg skal nyde at kaste op, sove 24/7, ligne et bjerg med pæle som ben og udvikle bananpatter. For guess what, det har jeg faktisk ikke tænkt mig at nyde.

Åh ja, de mange glæder ved at være gravid... Jeg hadede at være gravid, og fik jævnligt at vide at hvis jeg havde det sådan, så var jeg da slet ikke klar og moden nok til at blive mor :rulle:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Smiling_Goat

Jeg ved ikke om det er upassende, men underligt var det..

En veninde og jeg var i byen at feste. To afrikanere kommer ind og sætter sig i vores bås. Det er fint, for der ER ret proppet. Så begynder den ene ellers at lægge an på min veninde, mens den anden sender mig laaaange blikke.

"I need a wife" sagde han

"You need a what now?" svarede jeg overrasket

Så fulgte ellers det mest kiksede frieri jeg i mit liv har modtaget. Jeg skulle giftes med ham og have børn mente han. Jeg forklarede ham at jeg altså lige ville have en uddannelse og i øvrigt ikke havde for vane at gifte mig med fremmede.

"But you only have to stay home and make babies. We'll get help for the rest" :8:

Fristende tilbud makker, men jeg stopper hellere en gaffel i øjet..

Min veninde begyndte så at date vennen (oy vey) så jeg var nødt til at forholde mig til kammeraten som vedholdte sit mærkelige tilbud igennem hele bekendtskabet. Det var dælme langt ude.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DQlle

en tidlig aftentime, jeg og min ven går ned af strøget, der er ikke voldsomt mange mennesker eftersom butikkerne har lukket.

pludselig peger min ven på en kvinde iført hat, og så nærmest råber han ud over hele strøget "eiij, SE den GRIMME hat, hahaha, prøv lige at se den!"

jeg bliver sådan helt paf, ej det sagde du bare ikke-agtig!

det viser sig så at han faktisk pegede på en hat i et butiksvindue og overhovedet ikke havde opdaget at der gik en hatteklædt kvinde mellem ham og butikken :-D ups.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Vusel

Da jeg senest var i svømmehallen med den 3 årige gik vi i sauna for lige at blive varmet igennem efter svømmeturen. På den øverste hylde ligger så en ældre ganske overvægtig dame med spredte ben og laver strækøvelser...

Jeg var godt nok glad for at tøsen for en sjælden gangs skyld holdt sin mund og ikke spurgte: "mor hvad laver damen!" :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Åh det minder mig om de ældre mænd der sidder i svømmehalens baderum og læser frokostavis med udsigt til dem der tager bad. Creepy.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Erling Hemningway

^

^

:lol:

:klap:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Imafakerandiloveit

Årh! Fantastisk tråd!

Det har sådan kriblet i mine fingre for at fortælle om det her:

Sidste sommer flyttede vores fælles ven, M, ind i lejligheden. Han var sådan set flink nok, bare helt vildt ubetænksom. Han gjorde aldrig rent, og han lavede aldrig mad. Men det er ikke det jeg fandt upassende.

Han kløede sig i skridtet. Hele tiden. Han sneg lige hånden ind under bukserne, og så kløede og kradsede han. Det var ligemeget hvor han var henne, så kløede han sig. Netto, i køkkenet, i bussen, mens vi sad og så film ...

Til sidst fik vi nok, og bad ham pænt om at han ikke godt kunne lade være med at klø sin tissemand, eller i det mindste gå til lægen for at finde ud af hvorfor det kløede så meget. Ordet tissemand fik ham til at flegne helt ud, og så gik han på druk alene. Han HADEDE ordet tissemand, og jeg ved stadig ikke hvorfor.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Excentrica

På piiiiiikken.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Drunk_Donkey
Åh det minder mig om de ældre mænd der sidder i svømmehalens baderum og læser frokostavis med udsigt til dem der tager bad. Creepy.

Sådan noget må man gerne meddele livredderne. Både er det ubehageligt for dem der bader, men den adfærd er set hos pædofile...

Æsel *livredder

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.