Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Excentrica

Upassende opførsel, eller hvad vi nu skal kalde det.

Recommended Posts

Excentrica

Hehe, eller min venindes veninde. De havde været til dildoparty, og min veninde havde købt et ordentligt monstrum. Hendes veninde købte bare nogle småting. Hun må have fortrudt det, for hun spurgte efter et par uger min veninde, om hun ikke måtte låne hendes dildo. Hun skulle nok gøre den ren bagefter.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MeanBean

Jeg synes, det var ret upassende, at min kæreste forærede de plyshåndjern, han vandt i pakkeleg, til sin nevø på 4, der straks lænkede sin lillesøster fast til sofabordet. Men det var nu også ret sjovt - de to ting går jo ofte hånd i hånd :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MeanBean
Knap så upassende som nogle af jer andres historier, men prøver alligevel:

Jeg havde i en brandert sat en halv spist pizza ind på min hylde i køleskabet (jeg boede på kollege). Jeg havde bidt direkte af pizzaen og det var ret tydeligt. Da jeg stod op næste dag, var der kun kassen og skorpen tilbage. En eller anden havde åbenbart ædt resten.

Skægt mønster - man er så sulten, at man æder fremmede menneskers mad med bidemærker i, men man spiser ikke skorpen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bluetof1
Det er upassende når man på en togrejse oplever at en mor vælger at skifte sin guddommelige lille prinsesses lorteble -Midt på bordet og lige midt i togkupeen. Det STINKER! :tie:

Desuden er det vildt upassende når kvinder messer "husk nu at nyyyyyyde din graviditet!". Fuck dig. Du skal ikke bestemme at jeg skal nyde at kaste op, sove 24/7, ligne et bjerg med pæle som ben og udvikle bananpatter. For guess what, det har jeg faktisk ikke tænkt mig at nyde.

Jamen, det skal du! Du skal nyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyde det! Ellers ringer jeg til din jordemoder. Og sundhedsplejersken.

Jeg syntes det var pænt meget upassende da en fremmed mand ragede på min mave da jeg var gravid. Ingen forudgående konversation. Pludselig stod han bare med hænderne på min mave.

Det var eddermame mærkeligt og så blev HAN sur, da jeg tog ham på røven for ligesom at fortælle ham at jeg syntes han var way out of line:rulle:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MeanBean

Hahah! Perfekt.

Jeg synes, det var ret upassende og også lidt mere end bare socialt uacceptabelt, da jeg på en bustur som meget ung oplevede, at toilettet var stoppet, fordi nogen havde most en brugt ble ned i lokummet. Hvad er det med folk og bleskift?!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
GentofteDullen
Nu vi er ved kollegehistorierne: Jeg synes det var ret upassende opførsel at en af de øvrige beboere spyttede i vasken. Kom en dag ud og fandt den største hakker i opvaskebørsten :ad!::badr::whine:

Åh ja, kollegiehistorier. Jeg har aldrig selv boet på kollegie, men en kollega fortalte mig engang denne historie:

Der havde været fest på kollegiet, og det var gået lidt vildt for sig. Morgenen efter festen trasker min kollega så ud i køkkenet, og hvad finder hun? Ikke én, men hele TO lorte i vasken! Ja, menneskelorte! Der var simpelthen nogen, der på skift havde sat sig op i vasken og skidt!:badr:

Det var der, jeg besluttede mig for, at jeg aldrig skal bo på kollegie. For det er dælme upassende!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
libria
Jamen, det skal du! Du skal nyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyde det! Ellers ringer jeg til din jordemoder. Og sundhedsplejersken.

Jeg syntes det var pænt meget upassende da en fremmed mand ragede på min mave da jeg var gravid. Ingen forudgående konversation. Pludselig stod han bare med hænderne på min mave.

Det var eddermame mærkeligt og så blev HAN sur, da jeg tog ham på røven for ligesom at fortælle ham at jeg syntes han var way out of line:rulle:

den oplevede jeg også. jeg handlede ind sammen med min mand. pludseligt kom en fremmed dame hen og lagde hænderne på maven af mig imens hun snakkede løs om hvonår jeg skulle nedkomme. jeg stod som et stort spørgsmålstegn. da hun gik, tog det mig 10 min at overbevise min mand om at jeg altså ikke kendte hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Howlermonkey
Det minder mig lidt om dengang, jeg bare snuppede en tilfældig dvd-film med til en tur i toget. Det var så The Libertine med Johnny Depp, som indeholder... æhm... en del tissemænd. Den ældre dame på sædet ved siden af så temmelig bestyrtet ud det meste af turen

:lol:

Jeg føler med dig.

For mange år siden skulle jeg læse godnathistorie for min kæreste og hendes lillesøster. Jeg valgte en tilfældig historie af Benny Andersen. Jeg havde bare glemt at lige præcis denne fortælling udartede til at handle om hvordan hovedpersonen prøvede at have sex med sin kone uden at kunne få den op at stå...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bluetof1
den oplevede jeg også. jeg handlede ind sammen med min mand. pludseligt kom en fremmed dame hen og lagde hænderne på maven af mig imens hun snakkede løs om hvonår jeg skulle nedkomme. jeg stod som et stort spørgsmålstegn. da hun gik, tog det mig 10 min at overbevise min mand om at jeg altså ikke kendte hende.

Ham her talte overhovedet ikke til mig før jeg placerede klør fem på hans mås. Han spurgte mig hvad pokker det var jeg lavede og jeg sagde at jeg troede det var sådan vi hilste på hinanden, siden han nu selv havde indledt med at gramse på mig.

Han kaldte mig en skør kælling og så gik han:forvirret

Nogle mennesker ejer simpelthen ikke pli og almindelig fornemmelse for mennesker og situationer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Åh ja, kollegiehistorier. Jeg har aldrig selv boet på kollegie, men en kollega fortalte mig engang denne historie:

Der havde været fest på kollegiet, og det var gået lidt vildt for sig. Morgenen efter festen trasker min kollega så ud i køkkenet, og hvad finder hun? Ikke én, men hele TO lorte i vasken! Ja, menneskelorte! Der var simpelthen nogen, der på skift havde sat sig op i vasken og skidt!:badr:

Det var der, jeg besluttede mig for, at jeg aldrig skal bo på kollegie. For det er dælme upassende!

Det er så heller ikke normal kollegie-adfærd, skulle jeg hilse og sige. :tie::lol:

Men jeg har engang kastet op på gangen da jeg boede på kollegium. Det var på vej hjem i seng i den værste brandert jeg nogen sinde har prøvet. Jeg vidste godt at den var gal, men jeg kunne ikke overskue at tørre op, så jeg hentede en avis og lagde den ud over brækklatten. Næste dag da jeg vågnede med kæmpe tømmermænd lå klatten der stadig og jeg fik lov at tørre den op. Øv øv øv.

Hov? Jeg ved ikke om det var upassende, men det er da en anekdote. :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.